1 Kasım 2016 Salı

TOPICREM MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Selam herkese

Topicremle bir arkadaşım sayesinde tanışmıştım. Normalde makyajımı temizlemek için garnier micellar suyu kullanırdım. Dönüşümlü olarak kullandım ve neredeyse bitirdim, o halde yorumlayabilirim.

Ben makyajımı temizledikten sonra bu ürünü tonik gibi son işlem olarak uyguluyorum aslında. Çünkü tek başına makyaj temizleme konusunda yetersiz buldum. Ama tonik olarak kullanınca gayet memnun kalarak kullandım. Çünkü ürünün içeriği temiz ve hassas ciltler için üretildiği için en son aşamada cildimi yatıştırıyor. Makyaj temizlerken cilt ister istemez biraz hırpalanıyor ve kızarıyor bu aşamadan sonra bu ürün çok kurtarıcı oluyor. 
Ürün cilt makyajını temizleme konusunda bu anlattığım şekildeydi. 

Gelelim göz makyajındaki etkilerine... Malesef göz makyajında daha da başarısız buldum. En basit maskarayı bile çıkartamadı. 

Eğer cildiniz çok hassassa size bu ürünü tavsiye ederim çünkü cildi çok etkili bir biçimde yatıştırıyor. Kızarıklıkları alıyor, sakinleştiriyor. 

Ama etkili bir makyaj temizleme suyu arıyorsanız o zaman tavsiye etmem çünkü malesef yetersiz kalır.

Ürünün fiyatı 40TL civarı, dermokozmetik satan birçok yerden ve eczanelerden ulaşabilirşiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder