12 Ekim 2016 Çarşamba

FARMASİ CC KREM

Herkese merhaba

Farmasi benim çok severek kullandığım bir marka. İçeriği temiz, crueltyfree yani hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, Türk firması ve ürünleri gerçekten çok kaliteli bonus olarak da uygun fiyatlı.

BB kremi çok meşhurdu ama ben CC kremini daha çok merak ettim. İlk kullandığım andan itibaren çok sevdim. 
eğer cildiniz yağlıysa size de tavsiye ederim. Ama kuru bir cildiniz varsa pütür pütür görünebilir. Çünkü yapısı biraz kuru. 
Kapatıcılığı bir cc kreme göre çok iyi. Ama genel olarak düşündüğümüzde az - orta kapatıcılığı var. 
Pembe alt tonlu bir yapısı var.


Gün boyu cildimde kusma yapmadı. Biraz mimik çizgilerime doluyor ama pudrayla sabitlerseniz bu sorun da ortadan kalkar. İçerisinde mineraller bulunuyor. Bu sayede cildimde olumsuz etkisini görmedim. Ne sivilcelenme ne de başka bir şey hiçbir sorun yaşamadım.

Genel olarak bu ürünü çok severek kullanıyorum. Ama yağlı cildi olmayanların uzak durması gerek diye düşünüyorum. Bendeki rengi light to medium, açık ve buğday tenlilere uygun. zaten rengi cildinizle bütünleşiyor. Fiyatı 20TL civarı

Siz bu ürünü kullandınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum...

1 yorum: