12 Ekim 2016 Çarşamba

Down Under Naturals Nude Nemlendirici Şampuan


Selamlar herkese
Her zaman 2 - 3 şampuanı aynı anda kullanırım ve bir şampuana bağımlı kalmam. Çünkü saç bir şampuana alışıyor ve o şampuandan artık ilk günkü verimi alamıyorsunuz. Down under nude nemlendirici şampuandan 2 şişe bitirdim. Saçlarım kuru genel olarak egzama sorunu yaşıyorum zaten. Medikal şampuanla beraber kullandığımda çok faydasını gördüm. saçlarımı kurutmadı zaten her zaman tercihimi bu tarz şampuanlardan yana kullanıyorum. 
Nemlendirici özellikte olmasına rağmen saçlarımı yağlandırmadı. Yani temizlemesini de beğendim.

İçeriği çok temiz üstelik. %98 bitkisel içerikli. SLS, paraben, fosfat ve DEA içermiyor.
Bir çok kozmetik markette bulabilirsiniz. Üstelik Crueltyfree yani hayvanlar üzeinde de test edilmiyor. Ben çok sevdim mutlaka tekrar satın alacağım. Fiyatı 30 TL civarı. Ama indirim zamanı çok daha uygun oluyor, tavsiye ederim...

1 yorum:

  1. İçeriğinin doğal olması gerçekten artı bir özellik bende hep farklı şampuan deniyorum bağlı kalamıyorum tek ürüne :)

    YanıtlaSil