27 Ekim 2016 Perşembe

DİRTY WORKS DETOX MUD MASK


Merhaba
Bugün konuğumuz Dirty Works markasına ait "Detox Mud Mask" 
İçerisindeki yeşil kil sayesinde karma ve yağlı ciltlerin fazla yağını temizliyor. Aynı zamanda içerisinde yabanmersini de bulunuyor, zaten kokusunu bir hayli hissediyorsunuz. 
Ben hafif nemli yüzüme ince - normal tabaka halinde uyguluyorum. 10 dakika kurumasını bekliyorum. Zaten tüm gözeneklerim meydana çıkıyor. Bir güzel temizliyor. Daha sonra sünger yardımıyla bol suyla temizliyorum. En son nemlendiricimi sürüp bakımımı tamamlıyorum.


Cildimi hiç germedi, kurutmadı. Zaten yapı olarak da çok yumuşak bir yapısı var. Maske değil de sanki krem sürüyorsunuz hissi veriyor. Yüzünüzü yıkadıktan sonra da cildimde yumuşaklık devam ediyor.
Düzenli olarak haftada bir kez kullandığımda cildimi temizlediğini gözlemledim. Artık cildim bu ürünü arıyor diyebilirim. Cildimde sivilce vs olumsuz hiçbir şey yapmadı. 

Bence bu ürünün tek bir eksisi var. Çok yoğun bir kokusu var. Bu kadar yoğun kokması ilk başlarda midemi bulandırıyordu fakat sonradan alıştım. Ama daha az koksa çok iyi olurdu. 

Ürün Gratis mağazalarında satılıyor. Fiyatını tam olarak hatırlayamıyorum ama indirim zamanı 10TL civarına almıştım. Hayvanlar üzerinde deney yapmayan Dirty works markasının diğer ürünlerini de denemeyi istiyorum.

Siz bu ürünü hiç kullandınız mı? Yorumlarınızı bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder