8 Haziran 2016 Çarşamba

YVES ROCHER VS EKLİPS MAKYAJ SÜNGERİ


Herkese merhaba

Makyaj yaparken en büyük yardımcımız makyaj süngerleri. Çünkü en doğal sonucu onlar veriyor. Islak süngerle hem kapatıcınızı hem fondoteninizi hemde allığınızı uygulayabilirsiniz. Hatta kuru olarak pudranızı bile uygulayabilirsiniz. 
Peki süngerler bu kadar hayatımızdayken en doğru süngeri nasıl seçeceğiz. Bu konuda size yardımcı olmak için piyasada popüler iki süngeri kullandım. 

İlk olarak Yves rocher makyaj süngeriyle başlayalım.
Birçok ünlü blogger çok sevdi bu süngeri. Rengi gördüğünüz üzere krem. Bu yüzden de çok leke tutuyor. Yani bir kere kullandıktan sonra eski rengine döndüremiyorsunuz. Doku olarak gözenekli değil, pürüzsüz bir yapısı var. Islatınca hafifçe şişiyor. Ürün uygularken sert kalıyor. Ben yüzüme sürerken yumuş yumuş ürünleri seviyorum. Bu çok tok kalıyor. Yüze lap lap hareketlerle dalıyorsunuz. İlk yıkamada lekeleri geçireceğim diye biraz hırpaladım sanırım yırtıldı. Zaten 2. yıkamada da çöpe attım. Bir daha zaten almam. Ürün beni hayal kırıklığına uğrattı. Fiyatı 10TL civarı

Sıra geldi eklipse. Bu sünger daha gözenekli bir yapıya sahip. Islatıldığında kocaman oluyor. Yüzünüze sürdüğünüzde ise yumuşacık. Renginden dolayı lekeler o kadar belli olmuyor. Bunu da yıkarken biraz hırpaladım, hafif hasarlar verdim. Yinede 2 - 3 ay kadar rahatlıkla kullandım. Fiyatı 5 TL civarı, bu süngeri sevdim, ilk indirimde de tekrar alacağım. Ürüne Gratislerden ulaşabilirsiniz.

Kısaca özetleyecek olursam uygulama sonucu olarak ikisi de aynı. Fakat yves rocher daha sert bu yüzden göz çevreme onunla uygulama yapamıyorum. Eklips daha yumuşak olduğu için kolaylıkla uygulayabiliyorum. Üstelik bir de 2 katı bir fiyat söz konusu yves rocherde. Bu yüzden ben yoluma eklip ile deva ediyorum. Herkesin uygulama şekli ve beklentisi farklı olabilir. Bu yüzden yorumlar da kişiden kişiye değişebilir. Ben süngerde yumuşaklık aradığım için eklipsi daha fazla sevdim.

Siz bu süngerleri hiç denediniz mi? Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim.
Bir sonraki yazıya kadar kendinize iyi bakın..

1 yorum:

  1. ikisini de denedim ikisi de benlik değil ben parmaklarımla uygulamayı seviyorum onu anladım :) güzel değerlendirmişsin ama :)

    YanıtlaSil