4 Haziran 2016 Cumartesi

SEPHORA ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ


Merhabalar

Bugün sizlere favori makyaj temizleyicimden bahsedeceğim. Sephora göz makyaj temizleyiciyi uzun zamandır kullanıyorum. Şuan 2. Şişemdeyim. Mavi renkte ve çift fazlı. Çalkalıyorsunuz iki sıvı birbirine karışıyor ve makyajınızı temizliyorsunuz. Gözlerimi ovalamam gerekmiyor. Hafifçe bastırıyorum sadece. Eğer acele etmezsem ve nazik davranırsam kirpiklerim hiç zarar görmüyor. Bu su gözlerimi hiç yakmadı. Şöyle bir durum var. Eğer ürünü bolca kullanırsaniz gözlerinize kaçıp yakıyor. Ama bu sadece bu ürüne özgü bir durum degil. Ben hangi ürünü bol bulup da yüzüme gözüme boca edersem o zaman yakıyor. Lütfen sizde ürünü az kullanın bi sayede zarar görmemiş olursunuz. 

Yağlı bir his bırakıyor mu derseniz. Evet. Ama öyle fazla degil. Fakat bu konuda takıntılı derecede rahatsız oluyorsanız o zaman sevmeyebilirsiniz.

Bu temizleyicinin fiyatı 20TL civarı diye hatırlıyorum. Seyahat boyu da bulunuyor. Seyahat boyları deneyerek ürünün tam boyunu alıp almamaya karar verebilirsiniz. Şahsen ben bu ürünü tekrar satın alacağım. Çünkü makyajım kayıp gidiyor. Rahatlıkla çıkarıyorum.

Siz bu ürünü kullandınız mı? Neler düşünüyorsunuz? Benimle paylaşırsanız sevinirim
Herkese sağlıkla mutlu günler dilerim, okuyup yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder