5 Haziran 2016 Pazar

NOTE FULL COVERAGE CONCEALER KAPATICI


Herkese merhaba

Bu yazımda sizlere note full coverage kapatıcıdan bahsetmek istiyorum. 
Öncelikle söylemeliyim ki renk tonu olarak çok farklılar. 4 çeşit remk seçeneği var. Ben açık tenli olmama rağmen 3 numarasını kullanıyorum. 1 ve 2 si çok açık, 3 çok sarı gri, 4 ise tamamen gri. yani ben böyle bir kapatıcıyı ilk defa görüyorum. Gerçekten sarı, sapsarı.
Bu kapatıcının sadece ismi kapatıcı. cildi asla kapatmıyor. Aksine sivilcelere falan sürerseniz daha fazla belirgin oluyorlar. 

Daha önceki yazılarımı okuduysanız bilirsiniz, eğer bir ürünü beğenmediysem yine de o ürünü bitirmeye çalışırım bir şekilde değerlendirmeye çalışırım. Cildimde olumsuz bir reaksiyon göstermediği sürece.

Note ürünlerini genel olarak seviyorum. Özellikle paraben içermemesi çok güzel. Göz çevresi hassas olduğu için bu tür ürünleri severek kullanıyorum aslında. 
Fakat bu ürünü sevemedim dediğim gibi bir kapatıcılığını görmedim. Birdaha almayı düşünmüyorum. Fakat ürünü atmayıp kullanacağım. Ancak göz çevremi kapatmak için kullanırım. Çünkü zaten göz çevremde sorunlu değil bu yüzden bana yeterli gelir.

Bu ürünü merak edeniniz, kullanmayı düşüneniniz varsa tavsiye etmiyorum. Bittikten sonra bir daha da işim olmaz :)

Okuyan herkese çok teşekkür ederim, yorum bırakıp destek olursanız sevinirim...


2 yorum:

  1. Göz altı olarak ben çok memnunum bu üründen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ben hiç sevemedim, Gözaltı için hafif bir kapatıcılık sağlıyor

      Sil