9 Haziran 2016 Perşembe

LOREAL TRUE MATCH CONCEALER KAPATICI



Selam

Sizlere loreal true match kapatıcıdan bahsedeceğim. Bir çok kişi çok seviyor, ama arada kalanlar da var. Adı üzerinde mat olduğu için yapısı biraz ağır ve kıvamlı. Benim kırışıklık problemim yok bu yüzden bir sorun yaşamadım. Ama kırışıklık probleminiz varsa çizgilerinize dolup çizik çizik gösterir. 
Kıvam olarak ağır olduğu için hemen dağıtmanız gerekiyor. Mat olduğu için de hemen sabitleniyor. Islak bir sünger yardımıyla hızlıca uygulayın. 
Renk tonu olarak oldukça aydınlık tonları var. Benim kullandığım orta ton olan 02 vanilla. Orta ton olmasına rağmen bana biraz açık kaldı. Yani çok açık tenler bile bu kapatıcıyı rahatlıkla kullanabilir. Ben bir daha daha koyu rengini alacağım. 
Kapatıcı özelliği yüksek. Sivilce izlerini ve göz kusurlarını çok güzel gizliyor.

Genel olarak beğendiğim bir kapatıcı. Ama renk olarak tam emin olamadım sadece bu durum beni düşündürüyor. Bir daha testerları deneyip ona göre alacağım.

Kırışıklık problemi olan çok kuru ciltlere bu kapatıcıyı önermiyorum çünkü mat ve kıvamlı. 

Fiyatı 30 TL civarı, ben indirimde 12TL ye almıştım. Yine öyle bir indirim olursa alırım.

Bu kapatıcı hakkında siz ne düşünüyorsunuz, daha önce kullandınız mı? 
Yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim, görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder