25 Haziran 2016 Cumartesi

KOLTUK ALTI TERLEMESİ VE DEODORANT SEÇİMİ


Koltuk altı terlemesi hem sağlık açısından hemde sosyal açıdan rahatsız edici bir durum. Bu konuda bende çok dertliyim. Son zamanlarda aşırı terleme ve koku problemi yaşıyordum. Gerçekten çok rahatsız edici bir durum. Çok çeşitli deodorantlar kullandım ama malesef sonuç alamadım. Niveanın her deodorantını kullandım diyebilirim. İlk başta memnun kalıyor gibi hissediyorsunuz ama daha sonra yine o rahatsız edici koku ortaya çıkıyor. Süreci kısaca özetleyeyim ve deneyimlerimden yola çıkarak yaşadıklarımı aktarayım. 

Neden bilmiyorum ama çoğu insan hayatının bir döneminde bu problemi yaşıyormuş. Ve çoğu kişi de sorunun kendi kendine ortadan kalktığını söylemiş. 
Uzun zamanlar boyu sürekli aynı deodorantı kullanmak bu soruna yol açıyor malesef. Yani bir deodorantı beğendiniz kullanıyorsunuz ama iki şişeden fazla kullanmayın. Cilt ona alışıyor ve artık o deodorant size fayda etmemeye başlıyor ve zarar vermeye başlıyor. 
Ben akıllandım sürekli değiştiriyorum artık.

Koltuk altım çok hassas olduğu için bir çok deodorant malsef yaralar çıkardı. Koltuk altımda iltihaplı bezeler ortaya çıktı. Bunlar hem kaşınıyor hemde canımı çok yakıyordu. 
Hafif formüle sahip oldukları için hep sprey deodoratları tercih ettim. Ama bu da bi işe yaramadı.
Niveanın bütün sprey deodorantlarını denememe rağmen sonuç alamadım, daha çok ter ve daha çok koku oluştu.

Rexona deodorantlara geçtim, onları kullanmaya başladığım an koltuk altımda yine yaralar oluştu ve kullanmayı bıraktım. Bir daha da kullanmam.

Eskiden Yves Rocher roll on deodorant kullanıyordum. Vanilya kokulu olan şeçeneğini kullanıyordum. Fakat o da koltuk altımda beze çıkardı bu yüzden onu da bırakmıştım.

Gelelim son duruma

4 Gündür kardeşimin deodorantını kullanıyorum ve memnun kaldım. Bu yüzden gidip kendime de aldım. Yves rocher lavanta kokulu roll on deodorant. Koltuk altıma sürdükten sonra bir havluyla fazlasını kuruluyorum. Gün içinde hiç koku sorunu yaşamadım. Koltuk altımda da her hangi olumsuz bir durum olmadı. Bu bitince de başka bir çeşidine geçerim.

Benim yaşadığım olaylar bu şekildeydi. Şu anlık bu problemim ortadan kalktı. Umarım faydalı olmuştur. Sağlıkla kalın



1 yorum:

  1. Yeni çıkan Driclor uda tavsiye ederim. Sadece eczanelerde bulunan bir ürün :)

    YanıtlaSil