8 Ocak 2016 Cuma

BİTENLER ELIDOR KURU ŞAMPUAN VE DIADERMINE GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ


Herkese merhaba
Yakın zamanlarda çok fazla ürün bitiremedim. Bitirdiklerim sadece iki parça. Diadermine göz makyaj temizleyicisini bir daha almayacağım. Detayları hakkında uzunca bir yazı blogda var. Ordan okuyabilirsiniz. Buraya tıklayabilirsiniz.

Elidor kuru şampuan yorumlarıma geçecek olursak bu resimde gördüğünüz. Boyalı saçlar için olan. Elidor serisi içinde en memnun kaldığım kuru şampuan bu. Diğer çeşitlerine göre kıyaslarsak tabi. Ama yinede sizi sadece 1-2 saat idare ediyor. Ve zaman geçtikçe saç kendini iyice salıyor. Malesef elidor bu konuda başarısız. Batiste yi deneyeceğim çünkü her zaman olmasada bazen saçlarımı yıkamak zor gelebiliyor ve kuru şampuana ihtiyaç duyabiliyorum. Sanırım Batiste benim ihtiyacımı karsılayacak gibi. Ama denemeden bilemem. Bu arada elidorun bir de yağlı saçlar için olan kuru şampuanı var. ondan da 2 şişe bitirdim. Onun hakkında detaylı yazı yazmıştım. Okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkürler. Yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Hoşçakalın

3 yorum:

  1. Diadermine ben de hiç beğenmedim. Cildini yıprattı

    YanıtlaSil
  2. Diadermine ben de hiç beğenmedim. Cildini yıprattı

    YanıtlaSil
  3. Diadermine içeriğini degistirdi sanırım eskiden cok iyiydi kremini severek kullanip hatta yedekledigim bi markaydi sonra yeni sisesinde alerjik reaksiyon vermeye basladi artik kullanmiyorum :/ elidorun kuru sampuanindan cok memnunum ama batiste icin yorumunu merak ediyorum ^^ bende bi almayi düşünüyorum ama bi türlü olmadi :)

    YanıtlaSil