1 Aralık 2015 Salı

ORTAK YAZI Maybelline Dream Pure BB Krem



Herkese Merhaba


Bugün hülyanınsırlarıblog la ortak yazılarımıza bir yenisini daha ekliyoruz. İkimizde Maybelline yağlı ciltler için olan bb kremi yazıyoruz. Hülyanın yazısını okumak için buraya tıklayabilirsiniz.

Fotoğrafta da göründüğü yedekledim. Çok severek kullanıyorum. Sarı alt tonlu olduğunu belirteyim. Cildimle çok güzel bir uyum sağladı. Ve en önemlisi de asla sivilce yapmadı. 
Kapatıcılığı orta seviyede ama beni tatmin ediyor. 
İnce yapılı ve uygulaması da kolay. Salisic asit içeriyor ve bu sivilceler için faydalı. Ayrıca spf 15 güneş koruması var. Kış ayı için ideal. Yazın ise koruyucu kremlerle kullanılabilir.
Bendeki light rengi yani açık tonu. Ciltte asla bir bölgede birikme vs yapmıyor. Ben sadece burun kenarlarımda pudrayla sabitliyorum. Bu şekilde daha fazla mat kalıyor. 

Genel olarak diyebilirim ki, bu BB yi çok seviyorum. Görüldüğü gibi daha bitmeden yedekledim. Yağlı & karma ciltlere öneriyorum. Fiyatı 25TL indirimde daha uygun fiyata bulabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder