14 Aralık 2015 Pazartesi

Güzellerle yeni yıla merhaba etkinliğimiz bölüm 1




Herkese merhaba

12 Aralık günü arkadaşım hülya ile beraber bir blogger etkinliği gerçekleştirdik. Hazırlığı uzun zaman aldı. Ve o büyük gün geçtiğimiz cumartesi günüydü. 10 güzel blogger toplandık sohbet ettik, eğlendik, tanıştık ve kaynaştık. Yaza doğru tekrar düşünüyoruz bile :)

Davetli blogger arkadaşlarımı intagram isimleriyle kısaca tanıtayım. güzellikvebirece, makeupeci, gizoandtheblog, kivişekeri, burcubeauties, şebnemsblog, makyaj_askinaa ve gamzeeksi :)

Hepsini yakından tanımak benim için çok keyifli oldu. Geldikleri için tekrar teşekkür ediyorum.




4 saati geçkin bol sohbetli, çaylı kahveli bir buluşması. Çok çok güzel bir gündü. Herkes çok canayakın ve yardımseverdi o gün. Hiç zorluk yaşamadık ve bir aksilikle de karşılaşmadık şükür Yanımızda olan ve desteklerini esirgemeyen sponsor firmalara da çok teşekkür ediyorum. Sponsor firmalarımızla ilgili yazım yarın yayında olucak. 
Bu arada bizim hülyayla ilk etkinliğimizdi. Ama herkesi memnun ettiğimizi düşünüyorum. bu işin altından da kalktık. Bu yüzden benden de çok eme harcayan arkadaşım hülyaya da çok teşekkür ediyorum. :)



Hülya'yla beraber mekan olarak daha küçük ama samimi bir ortam seçtik. Daha rahat edebileceğimiz bir yer olduğunu düşündük. İstanbul Taksim istiklal caddesinde bulunan Uçan Ev Cafe yi belirledik. Cafe sıcak, samimi bir ortamdı. Memnun kaldık. 

Etkinlik hakkında daha ayrıntılı bilgiler bir sonraki postta olacak...



2 yorum:

  1. Kuzuumm♡:) harika bir etkinlik çıkarttık, tekrar yapalım inşallah :)♡

    YanıtlaSil