29 Kasım 2015 Pazar

YVES ROCHER SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI VE YENİ SAÇ OLUŞUMUNU DESTEKLEYEN ŞAMPUAN

 
Herkese Merhaba,
 
 Sanıyorum çoğumuzun sorunu saç dökülmesi ya da seyrek saçlar. İşte Yves Rocher bunlara çözüm olarak bu şampuanı geliştirmiş. Bakla özlü saç dökülmesine karşı ve yeni saç oluşumunu destekleyen şampuan. 6 Ay kullandım 3 şişe bitirdim. Duş esnasında saçta 2 -3 dakika bekleterek durulamamız önerilmiş. Kullanım önerilerine de uydum.
 
İlk 1 ay pek bir şey farketmedim ve kısa zaman olduğundan 2. şişeye geçtim.
 
3. ayda saçlarımın ilk başladığı yer olan alnımın en üstünde minik saçlarım vardı. Onlar normalde hiç göze batmazdı ben bile o zamana kadar farketmemiştim. Bi anda onlar çoğalmaya başladı. Bebeklik saçı derler bilmem anlatabildim mi. O saçlar çoğaldılar ve göz önüne çıktılar iyice.
 
 Daha da umutlanarak 3. şişe şampuanı kullanmaya başladım. Bu şişede de pek bir şey farketmedim.  Saç dökülmem hiç durmadı. Son 2 haftadır kafa derim çok kurudu ve pul pul dökülmeye başladı. Ve bir kaşıntı ki sormayın. 3. şişede son 1 - 2 kullanımlık vardı ki kullanmayı bıraktım. Saçlarım daha kendine gelemedi. Şuan down under nemlendiricili şampuanı kullanmaya başladım. Şimdilik bir sorun yok.
 
Bu nalet şampuandan 3 şişe bitirdim ya verdiğim paraya mı üzüleyim saçlarıma mı bilemedim.
Kafa derim kaşınıyor, kuruluktan soyuluyor. İşe yarasa neyse. Saç dökülmem top seviyede şuan.
Öndeki minik saçlarla kalakaldım.
 
Ne ambalajı, ne kokusu güzel. Kafayı da kazık gibi yapıyor zaten. 4. Aydan sonra yaşadığım sorunlardan sonra gerçekten hiç memnun kalmadım.
 
Fiyatı 30 TL.
 
Siz bu şampuanı kullandınız mı, ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Hoşçakalın :)

4 yorum:

  1. Yves Rocher'ı hiç denemedim kuzum ama sinamekili bir bakım kürü uyguladıktan sonra benim de bebek saçlarım fışkırmıştı o geldi aklıma :) Nude, Carrot Care, L-Recapin gibi şampuanları da deneyebilirsin benim en memnun kaldıklarım bunlar oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan down under nude şampuanı kullanıyorum. bahsettiğin oysa eğer sevindim :)

      Sil
  2. Kullandığım süre boyunca avuç avuç saçlarımı döktü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bende hiç memnun kalmadım keşke daha önce kullanmayı bıraksaymışım :(

      Sil