11 Kasım 2015 Çarşamba

PANTENE 2 DAKİKADA ONARICI SAÇ MASKESİ

Merhaba
Bugün sizlere bir saç maskesinden bahsedeceğim. Bu maskeyi bir blogger arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. Tam da o zamanlar saçlarıma ışıltı attırmıştım. Saçlarım çok ince telli ve zayıf olduğundan neredeyse yanmış gibiydi. Saç tellerim tuttuğum gibi ortadan kopuyordu. İnanılmaz yıpranmıştı.

Maskeyi her duş sırasında şampuandan sonra ıslak saçımda 2 dakika bekleterek kullandım. Hatta 3 dakika. Bu arada tüm saçınıza uyguluyorsunuz. Maske olduğu için saç diplerinize de uyguluyorsunuz. Gerçekten saçlarım yavaş yavaş toparlamaya başlamıştı. Kullandığım ilk 1 ay çok faydasını gördüm. Artık tuttuğumda kopma gibi bir sorun kalmamıştı. O yüzden o zaman bu maskeyi çok sevmiştim. 
Fakat sonradan yani ilk bir aydan sonra saçlarımı döktüğünü farkettim. Tıpkı saç kremlerinin saçlarımı döktüğü gibi. Aranızda böyle sorunlar yaşayan var mı bilmiyorum. Fakat ben saçlarım boyalı olmasına rağmen saç kremi kullanamıyorum. Çünkü dökülme yapıyor. Bu maskede de böyle bir sorun yaşadım. Sonra maskeyi kullanmayı bırakmadım. Fakat kullanım şeklini değiştirdim. Maskeyi artık sadece saç uç ve boylarına uyguluyordum. Diplere hiçbir şekilde sürmüyordum. Buna rağmen dökülme probleminde bir iyileşme olmadı maalesef. 
Ve maskeyi kullanmayı bıraktım. Yarısını kullandım fakat diğer yarısını kullanmadım. 

Bu maskeyi tavsiye eder miyim? 
Bence saçlarınız yıpranmışsa ve kestirmek istemiyorsanız. Bu maskeyi deneyebilirsiniz. Eğer sizde dökülme problemi yapmazsa çok memnun kalacağınıza eminim. 


Kokusu harika. Saçta kalıcı bir yumuşaklık bırakıyordu. Ayrıca saçlarımı daha kolay taramam için de bir yardımcıydı. Keşke dökmeseydi. Fakat atmadım bekletiyorum. İleriki bir zamanda tekrar kullanmayı düşünüyorum. 

Ben Gratisten 13TL ye satın almıştım. Tahminimce 5 ay kullanacağınız kadar büyük.
Kullanırsanız umarım işinize yarar ve benim aksime hiçbir sorunla karşılaşmazsınız. 
Hoşçakalın...




DİPNOT: Sonra ne mi oldu? Saçlarımı baya baya kestirdim. Boyadan, balyajdan ve ısı etkisiyle ölen saçlarımdan kurtuldum. Şimdi kalan sağlarla devam ediyoruz. Onlara daha iyi bakmaya çalışıyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder