6 Kasım 2015 Cuma

ORTAK YAZI The Balm Frat Boy Allık


Herkese merhaba
Bugünkü yazımın konsepti biraz farklı. Bundan böyle sevgili arkadaşım Hülya ile sizlere ortak yazılar hazırlayacağız. Her hafta ürünler hakkında olumlu - olumsuz bilgiler vereceğiz. Bizi Instagramdan da takip edebilirsiniz.
Yazıma başlamadan önce Hülya'nın yorumlarını okumak için buraya tıklayabilirsiniz. 

The balm hepimizin sevdiği bir marka ve bende bugün sizlere meşhur Frat Boy allığı anlatmak istiyorum. Çok sevdiğim ve indirimde uygun fiyata aldığım bir allık. Şeftali-Pembe arası soft bir rengi var. Pigment olarak gayet bol renk veriyor. Az az kontrollü uygulamakta fayda var. 
Ayrıca ambalajı da çok hoş değil mi


Rengini daha iyi görmeniz için detaylı fotoğraflar koydum, inceleyebilirsiniz...

Kalıcılığı, pigmenti, duruşu her şeyiyle harika bir allık. İndirimde bakmanızı tavsiye ediyorum. Sarışın ve buğday tenlilere yakışacağından eminim. Ama esmerler de bir baksın derim :)


Aynalı şık tasarımı, ambalajı için bile almaya değer
Gratislerde bulabilirsiniz...

Umarım işinize yarayacak bir yazı olmuştur. Hülyayla beraber daha fazla yazımızı okumak isterseniz yorum olarak yazarsanız seviniriz. Destekleriniz bizim için önemli.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Pigmenti yüksek allıkları kontrollü uygulamakta fayda var.. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  2. the balm ürünlerini genel olarak bende çok beğenıyorum :)
    keşif etkinliğiyle hülyaya geldim ordanda sana uçtum takibe aldım
    balinkokusu.blogspot.com.tr
    beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler bende bakıyorum blogunuza :)

      Sil