29 Kasım 2015 Pazar

LOREAL NUDE MAGIQUE CC CREAM ANTI REDNESS


Merhaba

Bugün sizlere bir CC kremden bahsedeceğim. Cildimde en yakındığım konulardan biri de kızarıklılar. Pembe alt tonlu cilde sahip olduğumdan hep o kızarıklığı nötrlemeye çalışıyorum. Ve bu konuda da farklı farklı ürünler deniyorum.
Bu CC ilk çıktığından beri bende merak uyandırmıştı. Bir kere elimde denedim. rengi aşağıda gördüğünüz gibi yeşil. Yeşil renk kırmızının zıt rengi olduğu için nötrleme amaçlıyor



Kremi elinizde yaymaya başladığınızda tuhaf bir şekilde turunculaşıyor. Ve ben cildimde turuncudan nefret ederim. Büyük umutlarla almıştım fakat kullanamadım. Çünkü benim cilt alt tonuma uyumlu değil.


Üzülerek bir kenarda bekliyor bu krem. Sadece 1 kere denedim hiç kullanmadım bile. Çünkü cildimden 2 ton kadar koyu bir renk. Sürdüğümde maska gibi duracağını düşünüyorum. Belki esmerlere uyabilir. Çünkü ben açık-buğday tenliyim. buğday ya da esmerlere renk olarak olabilir. Açık tenlilere önermiyorum.

Bu CC ler toplam 3 farklı çeşit. Belki kendinize uygun olanı bulabilirsiniz
Watsons, Gratis gibi bir çok kozmetik markette bulabilirsiniz.  Fiyatı 30TL






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder