25 Kasım 2015 Çarşamba

EV YAPIMI KREM HIGHLIGHTER AYDINLATICI



Herkese Merhaba
Bugün sizlere bir kendinyap yazısı yazıyorum. Bu bir ilk olucak ama isterseniz devamı gelecektir. Hoşunuza giderse lütfen yorumlarda bana yazın :)

Sevgili "denizshares" in videosundan gördüm ve denedim. Baktım çok hoşuma gitti sizlerle paylaşmak istedim.
Gerekli malzemeler:
1- Boş krem kutusu
2- nemlendirici yüz kremi
3- Şampanya, bej, beyaz, pembe veya bronz renklerde göz farı. Hepsi gerekli değil hangi ton elde etmek isterseniz o renk far kullanabilirsiniz. Ama ışıltılı, sedefli veya simli olması şart. Mat olmamalı.

Bir kaç far önerisi:



Öncelikle boş krem kutusuna fardan bir miktar alıyoruz ve güzelce eziyoruz. üzerine bir miktar yüz kreminden koyuyoruz ve iyice karıştırıyoruz. 1 kaşık far, 1 kaşık krem ölçüsü yeterlidir. 

Veee krem aydınlatıcımız hazır. Çok doğal, abartısız bir ışıltısı var. Ben çok sevdim. Bittikçe tekrar yapacağım. Size de tavsiye derim. Beğendiyseniz yorum bırakmayı unutmayın. Görüşmek üzere...

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım, harika bir fikir!bende merak ediyordum ama nasıl olacağına emin olamamıştım(:

    YanıtlaSil
  2. harika bir fikir cnm denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle deneyecegim cok mantıklı bi yöntem bayildimmm :))

    YanıtlaSil