23 Ekim 2015 Cuma

GARNİER ARINDIRICI TONİK


Selamlar Herkese

Bugün sizlere garnier arındırıcı toniğini anlatmak istiyorum. Temizleme jelini çok severek kullandığım bu toniği sevdim mi acaba? Anlatmaya başlamadan önce bu serinin temizleme jeli hakkında yazdığım blog yazısını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Gelelim toniğe. Öncelikle bu tonik yağlı ve karma ciltler için üretilmiş. özellikle yazın cildim yağlı. Kışınsa karmadan yağlıya diyebilirim. Cilt tipime uygun olduğu için umutlarla aldım. Fakat net bir şekilde söyleyebilirim ki bu toniği hiç sevmedim. Sonuna kadar kullandım.
Bi kere kokusu çok rahatsız edici. Koku hassasiyeti gibi bir durumunuz varsa tahammül edemeyebilirsiniz. Alkol, kolonya arası bir şey çok rahatsız ediyor. Yüzünüze sürdüğünüzde gözleriniz yanmaya başlıyor. 
Kesin olarak bir daha almayacağım bir tonik oldu. 
Etki olarak yorumlayacak olursam. Yağlanmayı kontrol altına alması yeterli geldi. Gözeneklere bir faydasını görmedim.
Boşu boşuna alınmış bir ürün oldu. Ama net bir fikrim oluşması açısından sonuna kadar kullanıp bitirdim. 

Aranızda bu toniği kullanan var mı? Siz seviyor musunuz?
Benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...



2 yorum:

  1. Ben de yaglanmaya da bir etkisi olmamisti, ben de sevmemistim maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen vaatleri ve kendi arasında çokça fark var malesef

      Sil