6 Ekim 2015 Salı

ESSENCE XXXL LONGLASTING LİPGLOSS MATT (06 SOFT NUDE)

Merhabalar,
Essence mat gloss rujlar çok yazıldı, eleştirildi. Çoğu kişi beğenmedi sanıyorum. Almadan önce ön yargılı yaklaştım ve üründen pek bi beklentim olmadı. Oysaki denedim ve çok beğendim.

Sanırım kişiden kişiye göre değişen bir durum ve dudak kuruluğuna göre farklı sonuçlar olabiliyor.


Bende iki rengi bulunuyor 06 SOFT NUDE ve 07 SILKY RED. Fotoğrafta gördüğünüz 06 soft nude. 

Bi kere çok hafif bir yapısı var. Dudakta kalıp gibi durmuyor. Bu ruju sürdüğümde mutlaka övgüler alıyorum. Çok beğeniliyor. 
Sonbahara çok çok yakışan bir rengi var. iyi ki almışım dedim. 
Dudaklarım hafif kurudur ama bir problem yaratmadı bende. 
Kalıcılığı orta seviyede diyebilirim.
Kokusu ise çok hoş. vanilya mı desem ne desem güzel kokuyor.
Ruj mat evet ama dudağa sürünce öyle kaskatı kesilip kurumuyor. mat ama ıslak kalıyor dudak. Bu özelliği benim hoşuma gitti.


Gratislerde arada sırada %50 indirim oluyor. Bende tam o dönemde almıştım. 4 TL'ye böylesine güzel bir ruj aldığım için mutluyum. Mutlaka denenmesi gereken, günü kurtaran ve pratik bir ürün. Çantada kolaylıkla taşınabilir çünkü kapak açılma derdi yok.

Umarım yazımı beğenmişsinizdir...
Siz bu ürünü kullandınız mı, düşünceleriniz neler?
Benimle paylaşırsanız çok sevinirim
Herkese sevgiler






11 yorum:

  1. Kullanmadım ama kullanırsam kesinlikle beğeneceğimi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizde de güzel durur kullanırsanız yorumlarınızı bekliyorum :)

      Sil
  2. melikem harika durmuş valla oysa ben iğrendim resmen sanırım bu benim dudaklarımın kuru olmasından kaynaklı bir şey!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişinin beğenmediği yorumları okudum ama bende şaşırtıcı bir şekilde güzel oldu teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. herkesin dudağında farklı duruyor sanırım ama sizde güzel olmuş bu renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle değişiklik gösteriyor :) teşekkür ederim

      Sil
  4. Ben alirken bu rengi kalmamisti sadece kirmizisini aldim ama kirmizidan pek memnun kalmadim keske bu renginide bulabilseydim :(( kirmizida kalemde sursen bi rujun ustunede gecsen kapaticiligi yok ve ton farki oluyo ben kirmizisini kullanamiyorum ki kirmizi ruj hastayim ama bu renginden memnun olmana sevindim ^^ kirmizisi icinde yorumlarini merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda kırmızısını da yazayım o zaman :) Umarım bu rengi de deneme şansın olur. :))

      Sil
  5. Ben bu ruju bi kac yildir bayilarak kullansam da artik urun malesef piyasadan kaldirmis. Essence in sitesinde gordum ben de :( siz nerden almistiniz bulmusken stoklamak gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben Gratisten aldım ve aldıktan sonra da bi kaç kez gördüm. Kaldırıldığı doğru mu bilmiyorum :/

      Sil
    2. Aa ben Gratisten aldım ve aldıktan sonra da bi kaç kez gördüm. Kaldırıldığı doğru mu bilmiyorum :/

      Sil