8 Ağustos 2015 Cumartesi

GÖZENEK KONTROLÜ İÇİN YÜZ MASKESİ


Herkese selamlar

Bugün blogda cilt bakımı severler için bir maskeyi yazıyorum.
Maskeler benim cilt bakımımın vazgeçilmezi. Farklı çeşitler denemeyi seviyorum. 
Bu maske de sadece Gratislerde satılıyor, bir çok çeşidi bulunuyor. 
Ben tercihimi pore control facial mask çeşidinden yana kullandım. Bu maskenin özelliği gözenekleri kontrol altına alması.

Haydi beraber inceleyelim. Paketi açtığımda şaşırdım doğrusu. Ben sürülebilen ve kremsi bir maske bekliyordum. Oysaki bu yüz şeklinde kesilmiş ve direkt olarak yüzünüze yerleştirdiginiz bir maske. Daha iyi gösterebilmek için fotoğrafladım.
Bu şekilde yüzümüze koyup 20 dakika bekletiyoruz. Icinde kendine has bir serumu var. Oldukça ıslak yapılı.
Cildi pürüzsüz hale getirmeyi ve fazla yağı kontrol altına almayı vaad ediyor. İcerisinde paraben, renklendirici ve parfüm bulunmuyor. Aslında içerik olarak beğenmiştim.


Maskeyi kullandım ve boşu boşuna 20dakika beklettim. Olumlu-olumsuz hiçbir etkisini göremedim. Ilk kullanım için fazla bir beklentim yoktu zaten. Ama bu maske bana gelecek vaad etmedi. Kullansam bile faydası olacağını düşünmüyorum. Gratislerde sanıyorum 5TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. Benim bir daha almayacağım bir maske oldu.

Sizin maskeler hakkındaki görüşleriniz neler merak ediyorum. Aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.
Görüşmek üzere


2 yorum:

  1. Bende maske yapmayı çok seviyorum ama böyle tek kullan-at maskeler pek etkili olmuyor, hatta neredeyse hiç etki göremiyorum. Genelde tüpte olan maskeleri tercih ediyorum canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin canim. Bende tüpte kullanıyorum ama bunların kabı falan çok minnoş oluyor al beni diyor :) hemde farklı ürünler denemek iyi oluyor

      Sil