10 Ağustos 2015 Pazartesi

DUDAK BAKIM KREMLERİM


Merhaba, güzelliklerle dolu bir hafta dilerim. 
Haftaya başlarken pazartesinin o sendromlu havasından çıkıp rengarenk lip balmlarla gününüzü renklendirmeye ne dersiniz? 
Öyleyse okumaya devam edin...

Hem yaz hemde kışın kullanmak gerekir. Ben elimden düşürmüyorum resmen. Kışın dudaklar soğuktan kurur, sertleşir ve çatlarlar. Çoğumuzun başına gelmiştir kabuk kabuk olurlar ve kanarlar. Bu yüzden kışın o soğuğundan korunmak ve lip balm kullanmak gerekir. Aynı zamanda yazın da dudaklar guneşten etkilenerek kurur ve nemini kaybederler. Lip balmlar bence çok yönlü ve kullanışlı ürünlerdir. 

Dudaklarınıza güzel nem verirler.
Sadece lip balm kullanarak bile yumuşacık dudaklara kavuşabilirsiniz.

Yukarıda gördüğünüz lip balmlardan en sevdiklerim mediwell kremleri. Ben bu kremlerden bu kadar performans beklemiyordum açikcasi. Ama oyle yumusacık yapıyorlar ki inanamazsınız :) 

Baby lipsleri anlatmama gerek var mı
Ben yazın ruj kullanmıyorum. Baby lipsler yazın cok pratik oluyorlar sür ve çık. Renk vermesi nemlendirmesi gayet yerinde. Bende üç çeşidi var ve severek kullanıyorum.

Gelelim Nivealara. Furity shine ve med cesitleri var bende. Bence nivea da bu konuda basarili. Ikisini de sıkca kullaniyorum. Med renksiz oldugu icin onu hem rujlarin altina sürüyorum. Hemde kışın soğuktan korumak icin kullaniyorum.

Pastelin lip balmı ise bence biraz daha ruj kivamında. Blogumda bol ayrintili bir yazısı mevcut. Arama butonundan kolaylıkla ulasabilirsiniz. 

Son olarak gelelim watsons magic lip balma. Bence nemlendirmesi yeterli degil. Ayrıca kokusu da pek hoş değil. Seffaf görünümlü fakat dudakta pembe bir renk alıyor. Sihirli ismini de burdan alıyor.


Bendekiler işte bu şekildeydi. Sizin de eklemek istedikleriniz varsa yorum birakabilirsiniz. Bir sonraki yaziya kadar bakımlı ve sağlıklı kalın, hosçakalın :)

1 yorum:

  1. bende mediwel lip balmlarını çok sevdim
    ayrıca bloğuma bekliyorum :))

    YanıtlaSil