21 Ağustos 2015 Cuma

BLOG ÇEKİLİŞİ - SİZLER İÇİN HEDİYELER


Merhabalar

Blogum 8. ayını doldurmak üzere. Bir şeylere emek veriyoruz. Deniyoruz, yazıyoruz, illaki okunmak istiyoruz. Yazdığım bir yazı bile bir kişinin işine yaramışsa ne mutlu bana. Ben blog alemini instagramdan daha fazla seviyorum. Daha fazla şey paylaşabiliyoruz. Değerli yorumlarınızı benimle paylaşıp desteklediğiniz için sizlere teşekkür etmek istedim. 

Sizler için 7 ana ürün ve 3 tester olmak üzere 10 adet ürün seçtim. Hepsi farklı telden ürünler bakım, makyaj vs. Sevmediğim ve daha önce denemediğim bir ürünü asla sizlere hediye etmem. Ürünlerin nasıl bir şey oldukları hakkında yeterli bilgiye sahibim. 

Bu set sizin olsun isterseniz yapmanız gerekenler:
  1. Blogumu takip ediniz. (izleyiciler - bu siteye katılın kısmından)
  2. Bu yayının altına beni neden takip ettiğinizi ve GFC isminizi yazınız.

 Şartlar bu kadar basit.


Eğer ek hak isterseniz +1 hak instagram hesabımı takip edebilirsiniz. 
(Takip ettiğiniz kullanıcı adınızı yorumunuza ekleyin lütfen)


Son katılım tarihi 14 Eylül Pazartesi 23:59
Kargo tabiki tarafımca karşılanacak.

Herkese sevgiler :)


48 yorum:

  1. Seni takip ediyorummm çünküüüü paylaşımlarını çok seviyorum sayende evet bunu almaliyim ya da evet ya iyi ki almamisim dedigim o kadar çok şey oldu ki ^^
    Gfc: pınar Ipek
    instagram: pnr.ipek.firatli

    YanıtlaSil
  2. instagram:makyajmat umarım kazanırım denemek istediğim ürünlerden var çünkü çekilişinizde :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba
    GFC adım Ayşe
    Bol şans bana :)

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) gfc Selen Sönmez olarak takipteyimm seni takip ediyorum çünkü yorumlarda tarafsiz olduğunu düşünüyorum :)
    Mail adresim sonmezselen88@gmail.com
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  5. paylaşımlarınız güzel ben gulseren maılım gulserenozkursun@gmail.com sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  6. Merhaba sizi takip ediyorum çünkü ürün hakkında yaptığınız yorumların kusursuz olduğunu düşünüyorum.Düşüncelerinizi tek tek açıklamanızı ve samimi bir şekilde yazmanızı seviyorum.Sizin sayenizde bir çok ürün hakkındaki düşüncelerim değişti blogunuz bana çok yardımcı oluyor ve ürünlerin sizdeki etkilerini okuduğumda ürüne daha fazla güveniyorum.İnstagramdan sizi takip ediyorum.
    GFC=ecem tanaydın
    mail adresim=ecemgizem2000@gmail.com
    instagram=mavininendibi

    YanıtlaSil
  7. merhaba,
    gfc: pervin
    instagram: @peren80
    ürün yorumlarınızın tarafsız olduğunu düşünüyorum ve paylaşımlarınızı beğeniyorum.
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  8. Blogunu ve instagram hesabını tabiikiii takip ediyorum canımm, umarımm emeklerinin karşılığını alırsın, benim de blog alemine girmeme teşvikte bulunduğunu unutma, yazdıklarına hep güveniyorum, başarılarının karşılığını alırsın umarımki :)
    GFC Hülya Beşli
    İnstagram: @hulyaninsirlari
    Mailim: hulyabeslii@hotmail.com
    ♡☆♡

    YanıtlaSil
  9. Samimi olduğundan ötürü ve ürünleri gerçek fikirlerinle yargıladıgın icin seni seviyorum 😍
    GFC: Meliha 08
    İnstagram: makyaj_hukuku
    Mail: meliha_gitti@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Farklı şartlar, farklı ama güzel :) Seni Benim tutkum ismiyle, güzel incelemelerin ve tatlılığın için takip ediyorum :) susuzyaz.83@hotmail.com

    Bol katılımlı olsun dilerim canım..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, 7tepe olarak izleyicinizim..instagramdan sevtapseyda olarak takipçinizim..
    makyaj ürünleri hakkında fikir sahibi olabilmek için takip ediyorum :)
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler.. :))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ,
    Paylaşımlarınızı kendime ek bilgi olarak görüyorum.
    Kamuran Keskin olarak takipteyim
    kmrozg@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    Gfc: prhn
    instagramda @irephn adıyla takipteyim.
    ürün görsellerini ve yorumlarınızı beğeniyorum.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. bende bendeeee=)))

    twitter:@herseyebirsey_ https://twitter.com/herseyebirsey_/status/635147772270891008
    bloğum : yesimcayiroglu.blogspot.com.tr paylaştım
    pinterest :https://www.pinterest.com/pin/305048574738845406/
    gfc :https://plus.google.com/u/0/115878582853584112560/posts
    instgarm : sezginnyesim olarak takipteyim

    yesims.cayiroglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. merhaba gfc sinem keleş
    instagramda snmklsmhmtgdk
    ben sizi daha çok instagramda takip ediyorum özellikle ürünleri yorumlarken yancı davranmadığınız için takipteyim

    YanıtlaSil
  16. Merhaba sayfanızı gezdiğimde yararlı bilgiler ulaştığım için
    gfc g+pembegul adıyla izlemedeyim
    Sevgiler
    ser__29@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Açıkcası bloğunu bir rastlantı sonucu keşfettim diyebilirim. Ama bir kaç paylaşımını okuduğumda ürünlerin incelemesini yaparken oldukça tarafsız olduğunu ve yararlı bilgiler verdiğini gördüm. Ayrıca çekilişin olduğunu görüncede çekilişe katılıyım dedim :D
    GFC : Nergis Karaman
    Instagram : GBom06
    Mail : ner.karaman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. merhaba
    gfc adım meltem esenkaya
    mail bnbrcstebru@gmail.com
    seni takip ediyorum çünkü ürünler hakkında doğru bilgiler veriyorsunuz :))

    YanıtlaSil
  19. merhaba
    gfc umut sukran
    makyajla ilgili samimi yazıları takip etmeyi seviyorum o nedenle izliyorum sizi :)
    instgram @bugdaykepegi takipteyim
    Sevgiler …
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhaba ,
    gfc ve g+ da Küçük Kaşif adıyla takipteyim.
    nurgulyrk@gmail.com
    Nurgül Yörük

    YanıtlaSil
  21. ben de geldim takipteyim gfc den paylaştım mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com kolaylar gelsinnn

    YanıtlaSil
  22. Merhaba

    Gfc neseli23

    Blogunuzu yeni keşfettim artık takipçinizim :)

    Umarım şanslı olurum

    Neşe Yersiz
    neseli23@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. merhaba cnm. bir blog arkadaşımdan duyurunu okudum
    isminin melike olması beni sana yönlendirdi çünkü kızımın adıda melike :)) kolay gelsin takibe aldım çekilişe katılanlara boll şans

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bloguma hoşgeldiniz :) ne güzel adaşıma sevgiler size de bol şans dilerim :)

      Sil
  24. Merhaba :) ilk olarak instagram hesabınızı takip ediyordum oradan blogunuza ulaştım :)
    gfc:oligodendrosit
    instagram hesabım:olininguzellikdunyasii
    mail adresim:ozlemsrbtci@outlook.com

    YanıtlaSil
  25. Merhaba
    Gfc: Bedia Erkan
    instagram: @bediaerkann
    Mail: bediaerkann@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  26. Bloğunuzu seveceğimi düşünüyorum :)Gfc ayşe köse ayrıca instagramdan koseayse6 olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  27. Bloğunuzu seveceğimi düşünüyorum :)Gfc ayşe köse ayrıca instagramdan koseayse6 olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  28. Merhaba ben makyaja yeni basladim diye bilirim yaptiginiz urun yorumlari isime yariyor sizin instagram hesabinizi takip ediyordum blogunuzu da yeni keşfettim ve takibe aldim cekilisinize katiliyorum inşallah ben kazanirim 😊 gfc: Fulya Kayan instagram: @ fulyakayn

    YanıtlaSil
  29. Gfc: Fatma Karaca
    Blogunu takip ediyorum ❤

    YanıtlaSil
  30. Merhaba

    GFC sinem eser.
    instagram mavimsiii86 takipteyim.

    bir arkadaşımın önerisiye keşfettim bloğunuzu.ürünler hakkındaki yorumlamaları seviyorum:))

    Sinem Eser
    snminho@gmail.com

    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  31. Merhaba, sizin bugün çekilişinizi gördüm ve o sebeple takip etmeye başladım :)
    GFC: musicbanks
    instagram: @kahveseverkedi
    Mail: california_sitty@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, ablam aracılığıyla sengulsevda olarak yeni izleyiciniz oldum
    instagramda da sengulsevda olarak takipçiniz oldum
    sengulsevda@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  33. merhaba:)
    gfc nestinemaa ff
    güzel çekilişni görünce takip etmek istedim.
    mail:calikekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. takipçi adım muk
    gulesenmukaddes@gmail.com
    teşekkürler...

    YanıtlaSil
  35. katıldım gfc: canan lök mail:lokcanan@gmail.com
    instagram takip: blueberrygunlugu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi instagramda keşfettim. Çok doğalsınız, güzel bir enerjniz var.

      Sil
  36. Merhaba paylasimlarini begendigim icin takip ediyorum
    Gfc ve g+ nilay usta
    İnstagram nilay_eylul
    MAİL nilay_slh@hotmail.com


    YanıtlaSil
  37. Merhaba paylasimlarini begendigim icin takip ediyorum
    Gfc ve g+ nilay usta
    İnstagram nilay_eylul
    MAİL nilay_slh@hotmail.com


    YanıtlaSil
  38. Merhaba ^^
    İnstagramdan paylasımlarınızı begendigim icin buradanda takip etmek istedim^^
    Kübra Ceribas olarak takipteyim.
    Ayrıca İnstagramım-İnspiritkbra

    YanıtlaSil
  39. gfc adım : gulten ışıklı
    blogunuzdaki paylaşımlar işime yarıyo çok teşekkürler çekilişi ben kazanma dileğiyle
    instagram adım : esmerim_ya
    olurda kazanırsam instagramdan ulaşın

    YanıtlaSil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Gfc adım irem özmen seni takip etme amacım katılacak cekilis ararken boyle sirin bi blog bulmak ve ortak kullandıgımız urunlerdeki ortak kararımız herkese bol şanss 😊😍

    YanıtlaSil
  42. İnstagram poyrazın_annesi_

    YanıtlaSil
  43. Emine Er-Cunku cok dogalsin ayrica pozitifsin yapmacik tavirlar gormedigim icin severek takip ediyorum ;)
    İG-Pembeekoseblog sevgiler;)

    YanıtlaSil
  44. seni takip ettim çünkü urunlerin kaliteli ve guvenilir vede cok icten konusuyorsun buda bir guvence :) instagram: dazdarevicbeyza

    YanıtlaSil
  45. Merhaba 😊 sizi instagramda eayse_gunay olarak takibe basladim burdan da takipdeyim makyajla ve guzelikle ilgili hersey ilgilimi cekiyor yenilikleri seviyorum hepimize bol sanslar 💄

    YanıtlaSil