29 Ağustos 2015 Cumartesi

BEPANTHOL DENEYİMLERİM VE TRND PROJESİ


Merhabalar
Sizlere bugün beanthol krem deneyimlerimden bahsedeceğim. #trnd projesi kapsamında bir çok yakınım ve ben kremi deneme şansına sahip olduk. Nedir bu bepanthol peki? Bepanthol cilt bakım kremidir. Ismini tam olarak karşılayan bir krem. Iceriği temiz , eczanelerden temin edebiliyorsunuz. Gelelim kullanım alanlarına

1- Cildinizin istediğiniz bölgesini nemlendirebilirsiniz. Yüz, el, vücut...

2- Kışın soğuklardan cildimiz fazlaca etkileniyor. Dudaklarım kuruyup çatlıyorlar. Çoğu zaman ben onları yolup kanatıyorum. Çık çıkabilirsen işin içinden. Işte bu zamanlarda gece yatmadan dudağıma bepanthol sürüyorum. Sabah uyandığımda o yaralardan eser kalmıyor.  Kesinlikle kış aylarında vazgeçilmezim bu krem.

3- Güneş yanıklarına çok iyi gelen bir krem. Özellikle bu sıcak yaz aylarında güneşlenmeyi abartabiliyoruz. Beyaz tenliler tabiri caizse güneşte haşlandıkları zaman bu krem bir kurtarıci oluyor. Veya her hangi bir sıcak temas, kaynar su dökülmeleri vs. yanıklar için de yanmış bölgeye günde 2 - 3 defa uyguluyorsunuz. 

4- Cildiniz kuruysa kışın soğuğun yazın da güneşin etkisinden iyice kuruyup geriliyorsa bu kremi rahatlıkla kullanabilirsiniz. Aşırı kurumuş bölgelere uygularsanız daha yumuşak ve canli bir cilde kavuşabilirsiniz. 

5- Bebekler için iyi bir pişik kremidir. Üstelik temiz içerigiyle bebeğinize rahatlıkla kullanabilirsiniz. Hatta ve hatta sıcak yaz günlerinde yetişkinlerde de kiyafetlere bağlı pişik oluşabiliyor. Bunun için de kurtaricı bir krem.

Kremin bir çok kullanım alanı var. Çok yonlü kurtarıci bir krem. Herkesin evinde bulunmalı diye dusunuyorum. Bu görüşler tamamen bana ait ve içimden gelerek yazdığım bir yazıdır. Bu harika kremi bircok kişi kullansın isterim dogrusu. 

Ve not olarak da eklemek isterim ki. Teyzem meme kanseri ve Almanya da yaşıyor. Alman doktoru tedavi boyunca her türlü kremi teyzeme yasakladı. Bu süreçte sadece bepanthol krem kullanmasını serbest bırakmışti. Ameliyat sonrası yaralarina sadece bepanthol krem sürdü. Bunu da küçük bir not olarak eklemek istedim.

Umarim faydalı bir yazi olmuştur. Keyifle okuduysaniz ne güzel.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere kendinize iyi bakın

6 yorum:

  1. tam 15 sene nemlendiricisini kullandım şiddetle herkese tavsiye ederim ...ben başka ürüne geçtim şimdi kızım bu ürünü kullanıyor sevgiyle cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şuan severek kullanıyorum çok kullanışlı bir ürün sevgiler benden :))

      Sil
  2. ben de dağıtıyorum halen kolay gelsin =) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet paylaş paylaş bitmedi size de kolay gelsin :)

      Sil
  3. Dönüp dolaşıp bepanthol krem yorumunu okuyorum az kaldi gidip alicam bu gidisle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kış geliyor mutlaka edinmelisin :)

      Sil