26 Temmuz 2015 Pazar

ZİGAVUS ELİXİR ARGAN OİL


Merhabalar

Blogumun bugünkü konuğu zigavus elixir argan oil yani argan yağı içeren saç bakım yağı diyebiliriz.
Saçlarım için çeşit çeşit ürün kullanıyorum. Saç tipimi şöyle bir özetleyecek olursam boyadan ve ısıl işlemlerden dolayı yıpranmış boy ve uçları var. Uçları kurumuş ve kırılmış ayrıca zayıf ve ince telli. 

Gelelim Zigavus saç bakım yağına...
Öncelikle belirteyim ki çok güzel bir kokusu var. İster ıslak ister kuru saça uygulayabiliyorsunuz. Ben duştan sonra uyguluyorum. 2 pompa saç uç ve boylarıma yeterli geliyor.
Ve gelelim bombaya...
Sürdüğüm anda saçlarıma öyle bir parlaklık veriyor ki. Abartmıyorum sanki saçlarımda spot ışıkları yanıyor. Hani  şu reklamlardaki saçlar varya hep özendiğimiz aynı öyle oluyor.

Dalgalı saçlarım olduğu için güne başlarken 1 pompa saçlarıma uyguluyorum ve ellerimle karıştırdım mı saçlarım hazır. Ne düzleştirici, ne fön, ne maşa hiç birine ihtiyaç duymuyorum artık.

Bu ürünü genel olarak ben çok beğendim. Benim için kurtarıcı bir ürün.
Saçlarıma hem yumuşaklık kattı hem parlaklık. Daha bakımlı, sağlıklı ve canlı görüntüye kavuştular. Bu ürünü bu kadar beğenmemin sebebi pratik ve kurtarıcı bir ürün olması.

Şuan o kadar güzel anlattım ki bu yazıyı yayınladıktan sonra kalkıp süreceğim tekrar. Üstelik kokusu diğer yıkamaya kadar kalıyor. Oldukça bereketli bir ürün de.

Siz de bu yağı incelemek veya satın almak isterseniz instagram @zigavuscom hesabından istediğini bilgiye ulaşabilirsiniz.



NOT: Bu yayınım tıpkı diğer yayınlarım gibi hiçbir reklam içermemektedir. Ben her zaman objektif bir şekilde ürünleri kullanıp kendi gözlemlediğim sonuçları paylaşıyorum. Bu yazılardan asla bi çıkarım yoktur. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder