21 Temmuz 2015 Salı

LIMONIAN BB KREMLİ FONDÖTEN



Merhabalar
Sizlere Limonian bb kremli fondötenden bahsetmek istiyorum. BB kremli fondöten mi olur demeyin. Çok yaratıcı bir fikir. Ve de daha faydalı.

Fondöteni olmayan ve BB krem meraklısı biri olarak bu ürünü deneyimlemek benim için iyi oldu. 

Bendeki rengi 21 light beige. Rengi cildimle mükemmel bütünleşti.
En sevdiğim özelliği rengi oldu diyebilirim. Gün içinde cildimde birikip turunculaşma yapmadı.

Hafif bir yapısı var. Kalıp gibi durmuyor ve maske görüntüsü vermiyor asla.

Cildimdeki o kızarık görüntüyü tek katta aldı.
Kapatıcılığı orta - ortadan az diyebilirim.
2 veya 3. Katta beklediğiniz sonuca ulaşabilirsiniz belki.

Gel gelelim sonuca, ben bu ürünü kullanmaya ara verdim malesef.
Yaz aylarında yağlı cildimde daha çok parlamaya neden oldu. Çünkü ürünün pasparlak bir bitişi var.
Kuru veya normal ciltlerin sevebileceğini düşünüyorum.

Kışın tekrar denemek üzere bir kenara bıraktım. Bir diğer neden ise zaten hassas ve akneye meyilli cildimde daha çok sivilce çıkmasına yol açtı. Umuyorum kimse böyle bir sorunla karşılaşmamıştır. Yaz aylarında olduğumuzdan cildim fazla reaksiyon gösterebilir.

Şu sivilce sorunu olmasa ben bu fondöteni bayıla bayıla kullanırdım. Kuru ve normal ciltlere tavsiye ederim. Cildinize parlaklık ve canlılık katacağını düşünüyorum.

Son olarak da, roll-on başlığı çok farklı geldi bana. Zaten boyle yenilikçi bir üründen klasik bir kapak beklemek olmazdı. Bu başlık hoşuma gitti. Normalde ürünleri parmağıma sıkıp o şekilde uygularım. Bu yüzden parmak aralarıma gereksiz yere ürün giriyordu. Artık bu sorun da çözüme kavuştu.

Yepispeni bir yazıda görüşmek üzere kendinize çok iyi bakın

1 yorum:

  1. İyi günlerde kullanın:)
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil