6 Temmuz 2015 Pazartesi

CLEAN & CLEAR HIZLI ETKİLİ SİVİLCE JELİ



Merhabalar

Sizlere clean & clear hızlı etkili sivilce jelinden bahsetmek istiyorum.
Ürünü cosmetica sitesinden indirim zamanı almıştım. Neredeyse bitmek üzere.
4 saat içinde etki gibi bir vaadi var. Fakat ben ürünün sivilcelere iyi geldiğini düşünmüyorum. Olumlu hiçbir etkisini göremedim.
Bir daha almayacağım bir ürun oldu malesef sevemedim. Benzer özellikte bir çok ürün var belki de benzerleri işe yarıyordur henüz denemedim.
Not olarak belirteyim. Ürünün keskin bir alkol kokusu var. Koku hassasiyeti olanlara önermiyorum. Ilk başlarda kullanırken ben de zorlandım.

Ahh şu sivilceler yüzünden denemediğimiz ürünler kalmadı. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz aşağıya yorum bırakırsanız çok mutlu olurum... :)

4 yorum:

  1. Ben de seneler boyunca bu saçma ürünlere para yatırdım, inan hiçbiri işe yaramıyor. En sonunda dermatoloğa gittim. Benim sivilce sorunum baya ciddiydi ondan güçlü ilaclar kullanmak zorunda kaldım ama benim tavsiyem eğer sivilce gerçekten sıkıntı yaratıyorsa dermatoloğa gitmek en azından eczaneden alabileceğiniz kremler veriyorlar, ve bunlar gerçekten işe yarıyor :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şuan kullanıyorum eczane ilaçları bakalım sonuç ne olucak 😊

      Sil
  2. Sivilcelerin için sudocrem'i tavsiye ederim canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet duydum o kremi henüz kullanmadim ama denemeyi düşünüyorum teşekkürler tatlım :)

      Sil