14 Temmuz 2015 Salı

BENİ TANIYIN, SORU-CEVAP



Merhabalar

Bugün beni çok heyecanlandıran bir blog yazısıyla karşınızdayım. Sizlerle daha yakın olmak istiyorum. Düşündüm ki beni yeterince tanıyan kişi çok az. Umarım bu yazı bizi birbirimize daha da yakınlaştırır. Blogumu takip eden, beni seven, destekleyen sizlere teşekkür ederim.

Blogger arkadaşlarım, sizler de bu görseli alıp veya bu formatta yazılar hazırlarsanız sizleri de daha yakından tanımayı isterim.

Kendi kendime soru hazırlayıp cevaplamak istemedim. Bu yüzden hakkımda merak ettiklerinizi aşağıya yorum bırakabilirsiniz.

3 yorum:

  1. Zamaninda seni ve sayfani sans eseri tanimistim ama iyi ki tanimisim cok severek takip ediyorum :)) ama senin hakkinda hep merak ettigim birsey vardi instagramda boyle guzellikle ilgili paylaşımlar yapmak nereden geldi aklina yani nasil basladin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok mutlu ettin beni güzel sözlerinle :) instagramda bu tarz blog hesapları takip ediyordum. Her zaman bakıma, makyaja ayrıca bir ilgim olmuştur. Baktım aa bu ürün bende de var, bunu bende kullanıyorum derken kendimi blog aleminin içinde buldum. iyiki de bulmuşum. çok güzel insanlar tanıyıp yeni yeni şeyler öğreniyorum :)

      Sil
    2. Gerçekten iyi ki de bulmussun ve sonrasinda iyi ki bende seni bulmusum ^^

      Sil