19 Haziran 2015 Cuma

PORE CLEANSING PAD



Herkese merhaba :)
Geçen günlerde Gratisten aldığım bu gözenek temizleyici pedleri denedim. 2 tane almıştım çünkü kardeşimle birlikte denedik. Ürün hakkında daha detaylı şeyler yazabilirim artık. 

Ben duştan sonra gözeneklerim açıkken kullandım. Bu şekilde daha etkili olacağını düşünüyorum. Pedlerin bir yüzü tırtıklı diğer yüzü kabartmalı. Rahat kullanım için parmaklarımızla tutmak için tasarlanmış. Öncelikle 2 parmağımla pedi tuttum. Öncelikle tırtıklı tarafıyla cildimize dairesel hareketlerle masaj yapıyormuşuz gibi cildimde gezdirdim. Burun ve yanaklarıma kullandım. Güzelce ovaladım, ovaladım. 

Açıkçası pedin baya kirli beklerken çok çok hafif bir kir çıktı. Ben mi beceremedim yoksa gözeneklerim temiz miydi anlayamadım. Zaten düzenli olarak maske ve bant kullanan biriyim. Zannediyorum ki gözeneklerim temizmiş. Bir şey çıkmadı. Kardeşimde de sonuç aynıydı. Ama blogger arkadaşlarımda gördüğüm kadarıyla gözenekleri iyi temizleyen bir ürün olduğunu düşünüyorum. 

Sonra pedin arka tarafıyla yani kabartmalı tarafıyla cildimi sildim. Bu tarafı nemlendirme özelliği için. Cildim yağlı olduğu için bu nemlendirme bana yeterli geldi. Ama cildiniz kuru veya normalse size yeterli gelmeyecektir.  

Ürünün fiyatı 1.50  TL. Gratiste 1 alana 1 bedava kampanyaları da oluyor. Bence mutlaka bir bakmalısınız. 


Bu ürünü kullandıysanız veya düşüncelerinizi paylaşmak isterseniz aşağıya yorumlarınızı bekliyor olacağım. Görüşmek Üzere... :)


4 yorum:

  1. Denenecekler listesine eklendi bile😊✔✔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım denemelisin :)

      Sil
    2. Denedim ve çok sevdimm♡♡

      Sil
  2. antoninus drank chaux fashionable rollerFormula 41 Extreme hipkin fianni rhee neptuneFirst of all, allow my family enjoy a persons command during this matter. Even though this is certainly brand new , nevertheless soon after registering your site, this intellect has exploded xtensively. http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/


    YanıtlaSil