21 Haziran 2015 Pazar

NATURA HOUSE YEŞİL KİL MASKESİ (AYRINTILI)



Merhabalar, 

bilirsiniz ki her kadın gibi cilt bakımıma çok önem veririm. Çeşitli maskeler, kremler, tonikler mümkün olduğunca hep en doğru ürünü bulmaya çalışırım. 
Benim çok sevdiğim ve anlata anlata bitiremediğim bir maskeyi sizlere ayrıntılı olarak yazmak istedim. Bu maskeyi daha önce şuradaki yazımda anlatmıştım. İsterseniz o yazıma da göz atabilirsiniz. 4 aylık düzenli kullanım sonucunda bu yazıyı hazırladım.

Bu anlatacaklarım ürünün vaadleri değil bizzat kendi gözlemlediklerim. 
Yağlı veya karma ciltler için harika bir maske. 
Gözenekleri çok güzel temizliyor. Ciltteki fazla yağı çok güzel emiyor. Sebumu dengelemeye yardımcı oluyor. %99.5 doğal içeriğe sahip bu maske doğala çok yakın olmasıyla zaten gönlümü fethetmişti :) 

Haftada 2 gün düzenli kullanımda, cildimde siyah noktaların ve sivilcelerin azaldığını gözlemledim. Dün bu maskeyi yaptıktan sonra gözeneklerimden yağların çıktığına şahit oldum. Kış aylarında cildimi yağlıdan karmaya döndüren maske oldu. 
Ama yazın maalesef sıcağın da etkisiyle cildim yağlı. 


Rengi haki yeşili gibi bir renk. İnce bir tabaka halinde (göz çevrem ve dudaklar hariç) tüm yüzüme uyguluyorum. 10 dakika kadar kurumasını bekliyorum. kuruyan yerlerin rengi değişiyor. Maskenin rengi açılmış olunca tamamen kurumuş oluyor. Yüzümü gerim gerim geriyor. Ama bu benim için sorun değil çünkü çok da güzel temizliyor. 


yüzümü bir güzel temizlediğinin kanıtı da bu fotoğraf olsun.

Ürünün internet satış fiyatı 25 TL. 
Sanırım 6 - 7 ay dan fazla bana yetecek bir ürün. Çok bereketli.

Bu ürün hakkında neler düşündünüz benimle paylaşırsanız çok sevinirim.



4 yorum:

  1. Merhaba,
    Bloglar arası dayanışma etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, kil benimde bir dönem kullandığım bir maske idi. Şu ara farklı bir ürün kullansam da kil maskelerini genel olarak başarılı buluyorum.Yazı çok iyi olmuş. Bu arada bende bloglar arası etkinliğini destekliyorum. Sevgilerimle
    www.apaydindunyam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde favori maskem kil maskeleri :) bakıyorum blogunuza

      Sil