16 Haziran 2015 Salı

BİTMEDEN ÇÖPE GİDEN 17 ÜRÜN



Merhabalar herkese, 
Bu gece evde bir temizlik yaptım ve ne kadar işe yaramayan veya tarihi geçmiş ürün varsa hepsini çöpe yolladım. Bir fikir olması açısından sizlerle paylaşmak istedim. kısaca ürünlerden ve neden çöpe attığımdan bahsetmek istiyorum.

1- Yukarıda gördüğünüz bioblas saç dökülmesine karşı şampuan (yavaş uzayan saçlar için ısırgan özlü) şampuan saç dökülmesine fayda ediyordu fakat saç derimde egzama yaptı bu yüzden bir daha kullanmadım. 

2- Avonun yukarıda gördüğünüz saç kremleri. Kırık saç uçlarını iyileştirmeyi vaadediyordu. İndirimde diye 2 kutu almıştım. Ama ikisi de dopdolu çöpe gidiyor. o kadar sevmedim ki tarihleri geçti. Kullanamadım.

3- Avonun sözde argan yağlı saç serumu saça bir yumuşaklık verdiği ve kokusu güzel olduğu doğru. fakat saçımı ağırlaştırdı. ve etkisi kalıcı değildi. İçeriğinin de pek temiz olmamasından dolayı kullanamadım.

4- Bioblas saç serumu. Saç dökülmesine karşı saç serumunu azıcık kullandım. daha doğrusu nasıl kullanacağıma dair bir fikrim yoktu. Uçlarına mı diplerine mi ben bir türlü olumlu bir etkisini göremedim.

5- Elidor mükemmel düz durulanmayan saç kremi. Saçımı ağırlaştırdı. Tekrar yıkama gereği hissettim. Çok önceden alınmış bir ürün. Mükemmel düz denmesinin sebebini hiç anlayamadım. Düzlüğe hiç bir etkisi yoktu.


6- Breathe right burun bantları. Gece boyunca rahat nefes almayı vaadediyor. Bu kadar saçma ve işe yaramayan bir ürün daha görmedim.

7- Rexona linen dry deodorant bir deodoranttan bu kadar mı nefret edilir. rexonanın hangi deodorantını kullandıysam koltukaltımda yaralar çıktı. Kullanmadım, kullandırmadım.

8- Nivea aqua sensatıon yüz yıkama jeli, tanecikli içeriğinden dolayı asla tercih etmek istemediğim bir üründü. sivilve sorunu yaşıyorum. Fakat watsonsta çalışan bayan onların peeling olmadığını söyleyince ve beni köpük almaktan vazgeçirince kendimi kasada buldum. Ürün sivilcelerime hiç iyi gelmedi daha da tetikledi ve kullanmayı bıraktım.

9- Nivea peeling, Gratiste 2 deodorant alımına makyaj çantası hediyeydi ve ben 2 nivea deodorantımı aldım. Makyaj çantası stokta yoktu gelecek dediler fakat 2 hafta geçmesine rağmen gelen eden yoktu. en son çare bana bu peelingi verdiler. peeling insanı değilimdir. Tamamen sevmediğimden çöpe gidiyor. En kalitelisi olsa da bana nafile.

10- Oriflame aydınlatıcı yıkama jeli. Ben bunu nemlendirici diye almıştım yıkama jeli çıktı. Kullandım yüzümü sivilce bastı. Haftalarca etkisinden kurtulamadım.


11- Avon göz makyaj temizleme sütü. Makyajı kolayca temizliyor fakat gözümü yaktı. ve gözümün içine kaçırıyorum her seferinde bir türlü anlaşamadık bu ürünle.

12- INKA SUN güneş kremleri bana hediye gelmişlerdi fakat elimde çok fazla ürün olduğu için kullanamadım tarihleri geçti. Korumaları orta derecenin üzerindeydi ve memnundum aslında.

13- Ombra güneş kremi malesef çok güneş ürünüm olduğundan bunu da kullanamadan tarihi geçti. yine beğendiğim bir üründü.

14- Çam terebentin yağı yağdan gayet memnundum şampuanlarıma 1 kapak karıştırıp kullandım, kullandım fakat yine bitiremeden tarihi geçti



15- Tatlı badem yağı kaşlarım için bulunmaz nimet kendileri. Yine tarihi geçtiği için çöpe gitti. ben rimelime 2-3 damla damlatıyordum, gece uyumadan kulak pamuğuyla kaşlarıma sürüyordum. Çok güzel besledi.

16- lavanta yağı yine memnunum bu üründen. Uyumadan önce yastığıma 1 damla damlatıyordum ve rahat uykuya yardımcı oluyordu. Baş ağrısına iyi geldiğini okumuştum ama ben bi faydasını göremedim. Ayrıca temizlik yaptığımız suların içine de koyduğumuzda evimiz mis gibi lavanta kokuyor :)

17- Balea dudak nemlendiricisi, kokusu çok güzel fakat nemlendirmedini yeterli bulmadım ve rengini hiç sevmedim. Hiç kullanmadığım için de çöpü boyladı.


Yazımı sonuna kadar okuduysanız çok çok teşekkür ederim. Umarım biraz da olsa ürünlerle ilgili fikir sahibi olmuşsunuzdur. Bu ürünlerden sizin kullandklarınız varsa memnun musunuz lütfen aşağıya yazın, değerli yorumlarınızı eksik etmeyin. 
Bir sonraki yazıya kadar kendinize çok iyi bakın... :)

6 yorum:

  1. Avon ürünlerinin bir çoğunu sevmiyorum ben de. Ama bright right bantları özellikle grip vs gibi zor nefes aldığım dönemlerde kullandığımda hep rahat nefes aldım. Tek sevmediğim yanı burun üstünde iz bırakması :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Breathe right nedense hiç mi hiç işe yaramadı bende anlamadım

      Sil
  2. Bunları paylaştığın için teşekkürler, satılan çoğu saç ürünü bende hiç işe yaramıyordu, vitamin haplarına geçtim şimdi saç dökülmem için biotin alıyorum bende eksikmiş. Ben de yeni bir takipçinim, benim bloguma bakarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim bakıyorum bloguna :)

      Sil
  3. Avonun urumlerini eskiden kullaniyordum ama hic birinden memnun kalmadim bi tek aac bakim yagi iyidi onuda sonradan bozdu malesef ki :( peelingi sevmiyorum demissin ama ben sana bi peeling onermek istiyorum ben cookk memnum kaldim kardesim annem hatta esim bile kullaniyor (eşime ben kullandiriyorda olabilirim :D ) :)) watsonsdan almistim ben pure beauty markasinin antioksidan narli peelingi var bildigin ölü deriyi atiyor ve bunu görüyorsun orda testeri var elinde deneyip gorebilirsin ^^

    YanıtlaSil
  4. Either way keep up the nice quality writing, it is rare to see a great blog like this one
    CogniQtoday..I believe you have made some really fascinating points. Not too many others would actually think about this the direction you just did. http://www.healthcaresdiscussion.com/is-cogniq-scam-or-fake/

    YanıtlaSil