4 Haziran 2015 Perşembe

BİTENLER - Gliss Ultimate Oil Elixir Şampuan



Merhabalar güzellikler
Niyahet finaller bitti ve ben rahat bir nefes aldım. Artık hep blogdayım :)
Mayıs ayında hiç ürün bitiremedim. Haziran sonu bol bol bitenler yazısı yazacağım burda :)

Bitirdiğim tek ürün Gliss'in yukarıda gördüğünüz şampuanı. Gel gelelim yorumlarıma

Sıkça şampuan değiştiren biriyim. Denemediğim market markası şampuan çok azdır. Saç ürünlerine olan merakımdan her indirimde mutlaka bir şeyler alırım.

Gliss bu şampuanında tam da benim ihtiyacım olan şeyleri vaadediyor. 


Kanıtlanmış sonuç
  • Saçta yoğun beslenme ve yapısında güçlenme
  • Saç kırılmalarında yüksek oranda azalma
Bu sonuçları kimin üzerinde kanıtladılar doğrusu çok merak ediyorum.
Şampuan çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar için ve benim saçlarımda işlem görmüş yıpranmış bir saç. 

Şampuanın saçımda olumsuz bir etki yapmadı kabul ediyorum ama vaadettiği hiçbir özelliği de yerine getirmedi. bir daha alır mıyım almam.

Artı özellikleri
  • kokusu güzel
  • saçı yumuşak yapıyor
Saçı onarıp kırıkları iyileştirdiği falan yok malesef. Zaten bir üründen böyle bir performans beklemek de mucize olucaktır. 

Bu şampuan bitti şimdi ne kullanacağım. Yaz aylarında sürekli saçlarımı yıkadığım için beni idare edeceğini düşündüğüm Gliss million gloss şampuanı kullanacağım. 


2 yorum:

  1. Aylardır severek kullandığım bir şampuan saçlarıma cok iyi bakım yaptı paylaşım için teşekkürler canım takipteyim beklerim Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Hello, what a good information in your blog listed here The public is the solid Formula 41 Extreme foundation for charity Regards, Verna Vukichcroft riefenstahl unprincipled oyin shitty ozenne whatcha microwave whirlwindIt indeed does take quite some time to find great information like this. Thank you very much.http://www.supplements4help.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil