30 Haziran 2015 Salı

BATH & BODY WORKS ALIŞVERİŞİM


Herkese yeniden merhaba :)

bath&body works markası çok sevdiğim bir markadır. Yılda sadece 2 defa indirim oluyor biri yılbaşında biri ise haziran sonu :) Bu sene 19 haziranda başlayan indirim hala devam ediyor, 2 hafta kadar sürecek. Bende indirimden aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Belki sizlere fikir olur :)

Bu markayla daha önce tanışmadıysanız bence bir gözatın. Mumları, parfümleri, vücut spreyleri, kremleri vs. vs. hepsi harika. Hele ki şuan indirimde mutlaka bakılmalı.


Aşağıda gördüğünüz kremi şu şekilde tarif etmişler. "taze toplanmış çilekler, çalışkan krem" 
bu aslında çilekli el ve vücut kremi.
İk kullanımda yumuşacık ve mis kokulu etkisini gösterdi bile. Mutlaka bakmalısınız bu ürüne.
 



Gelelim muhteşem bir kokuya. Japanese cherry blossom yani Japon kiraz çiçeği kokusu. Bu serinin neredeyse her ürünü mevcut. Signature koleksiyonundan. yani BBW markasının demirbaş kokularından biri. o kadar harika bir kokusu var ki. Ben vücut losyonunu aldım. indirime onu dahil etmişlerdi. Losyon da olsa böyle kokacağım için çok mutluyum diyebilirim.
 



Gelelim mentollü dudak parlatıcılarına. Mentolün dudak dolgunlaştırma etkisi var biliyoruz ki. Yaz günlerinde hafif yapılı nemlendiricili güzel bir gloss. %100 doğal naneden üretilmiş. mentha serisi.
 



Ve işte bir vücut kremi daha. "Fresh Brazil Citrus" 
Yaz için harika fresh bir koku gerçekten. Yüzümüzü, ellerimizi nemlendiriyoruz fakat vücudumuzu da unutmayalım. Bu tarz kokularla ben daha keyifle yapıyorum. Kısa zaman sonra kalkıcakmış çünkü yazlık bir koku.
  



Son ürün ise bende vücut spreyi de bulunan serinin vücut peelingi. Pure paradise serisi benim japon kiraz çiçeğinden sonra favori kokum. 
Aşağıda gördüğünüz bu ürün ise hem peeling hem de duş jeli aslında. Sizde benim gibi kendinizi şımartmak isterseniz bir bakın derim. Köpürme özelliğine de sahip bir ürün 


Yukarıda anlattığım ürünleri ben severek kullanacağım. Bana yıllarca yetebilirler. Hepsi kardeşimin bana doğum günü hediyesi. 
Umarım bu yazım sizlere fikir verebilmiştir. Beğendiğiniz şeyleri aşağıya yorum olarak yazarsanız çok sevinirim. beni intagramdan da takip etmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
Bir sonraki yazıya kadar kendinize iyi bakın... :)

4 yorum:

  1. Bath & Body Works' e bayılıyorum ya :) Geçen gün ben de bi vücut losyonu aldım ama tekrar gidesim var aklım cherry blossom'da :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Warm vanilla sugar almıştın sanırım :) Teşekkürler canım

      Sil
  2. Kızkardeşime sesleniyorum, o da bana alsın böyle güzel kokulu şeyler! Güzel günlerde kullan!
    Dayanışma etkinliğinden geliyorum, güzel bir keşif oldu bana yine, bize de beklerim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızkardeşler iyidir :) bakıyorum blogunuza hemen

      Sil