8 Haziran 2015 Pazartesi

BABY LIPS - electro - berry bomb



Haftanın ilk gününden herkese merhabalar 
Bugün blogumun konuğu maybelline baby lips electro serisinden berry bomb. 
Yaz kış demem mutlaka lip balm kullanirim. Dudaklarim kuru olduğu için surekli nemlendirmem gerekiyor. Bazen ruj altına bazen de tek basina kullanirim. Maybelline electro serisi de yeni çıkmışken denemek istedim. Bu serinin bir cok uçuk rengi var. Ben favori rengim olan mor renk olanı yani berry bomb u tercih ettim. 
Bu seri diğer baby lipslerden farkli olarak siyah arka plana neon renkler şeklinde tasarlanmış. Öncelikle göze hitap ediyor. Diger bir farkı dudaklarda dolgunluk hissi vermesi. Özellik gerçekten de bende işe yaradı. Arkadaşim bana dudaklarimin daha dolgun göründüğünü söyledi. 
Içerisinde shea yagi, bal ve e vitamini de bulunuyormuş. Haydi gelelim vaadlerine



  • 8 saat nemlendirme vaadediyor. Bence bu havada kalmış bir özellik. 8 saat olmasa da 3 saat kadar dudaklardaki etkisini gözlemledim ben.
  • Daha pürüzsüz dudaklar vaadi var. Sürdüğümde dudaklarımda bir kusur bulamıyorum açıkçası. 
  • Diğer bir vaadi daha nemli dudaklar. Kesinlikle daha nemli ve yumuşak hissettiriyor bana.
  • Daha az çatlayan dudaklar vaadi. Kışın o sert soğuklarından korur mu şüpheli. Ama yazın hep benimle olacağı kesin. 
Son olarak eklemek istediklerim: kokusu ve aroması çok güzel. Hafif bir pembe renk veriyor.   Tam sür - çık modda bir lipbalm. Genel hatlarıyla ürünü beğendim. Yaz - kış kullanabilirim diye düşünüyorum. Cosmetica dan 3.5 TL ye aldığımı da ekleyeyim.

Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Lütfen değerli yorumlarınızı eksik etmeyin. Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın.. :)

4 yorum:

  1. Bende de var bundan ve cidden normal baby lips e oranla yapısı daha kaliteli ^^

    YanıtlaSil
  2. Bende ilk sende görüp merak edip aldim ancak bende dolgunluk hissi vermedi hatta kardeşimde denedi onda da oyle demek ki bizde ise yaramadi dolgu kısmı :D ama nem ve koku konusunda bayiliyorumm cantamin olmazsa olmazi ^^

    YanıtlaSil
  3. Bende seviyorum ama bende en fazla bir 15 dk kalıyor ve dolgunluk hissi vermiyor :(

    YanıtlaSil
  4. There is apparently a bundle to identify about this. I suppose you made certain nice
    CogniQ points in features also.I think this is one of the most important information for me. And i am glad reading your article. But want to remark on some general things, The web site style is ideal, the articles is really nice : D. Good job, cheersVery detailed post!http://www.supplements4help.com/cogniq/

    YanıtlaSil