10 Haziran 2015 Çarşamba

AVON SOLUTIONS KÖPÜK TEMİZLEYİCİ



Merhabalar 
Bugün blogumda Avonun köpük temizleyicisini okuyacaksınız. Avonun yüz ürünlerini genelde önermezler. Ama ben denemek istedim yukarıda gördüğünüz benim 2. Şişem. Yağlı & karma ciltler için. Yağ dengeleyici ve mat bir görünüm vaadediyor. Peki ne derece işe yaradı?
Birinci şişeyi bitirdim ve cildimde olumsuz bir reaksiyon göstermediği için ikinci şişeye başladım. Sonradan farkettim ki bu ürün bende olumsuz bir reaksiyon göstermedi evet ama olumlu bir etki de yapmadı. Durum böyle olunca şişeyi yarıda bıraktım ve çöpe yolladım. Parlamayı önlediğini veya yağlanmayı dengelediğini düşünmüyorum. En azından benim cildim icin öyle. Malesef bir daha almayacağım bir ürün oldu. Olumlu özelliklerine bakalım bir de. 
Köpük formda olması en sevdiğim özelliği. Kullanımı çok kolaylaştırıyor. 
Kokusu çok fresh. Kokusunu hatırlayınca tekrar alma isteği gelmiyor değil :) 

Benim bu ürün hakkında düşüncelerim bunlar umarım keyifle okumuşsunuzdur. 
Görüşmek üzere... :)

5 yorum:

  1. Bu serinin tonigini cok begendim ben indirimdeyken stoklamistim tavsiye ederim ☺

    YanıtlaSil
  2. Kullandıklarım bitince belki şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sizi yeni keşfettim ve takibe aldım. Moda blogumu takibe beklerim...

    http://www.nilgunozenaydin.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler bende bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  4. I believe you have made some really fascinating points. Not too many others would
    Neuroluma actually think about this the direction you just did. I am really impressed that there is so much about this subject that has been revealed and you made it so nicely, with so considerably class.
    http://www.healthsupreviews.com/neuroluma/

    YanıtlaSil