3 Mayıs 2015 Pazar

NİSAN AYI BİTENLER





Merhaba güzellikler :) 
Uzun zamandır bloga yazı yazamıyordum. Sınavlar bitti ben henüz toparlandım. Bundan sonra daha aktif olmayı planlıyorum. 
Nisan ayında bitirdiğimiçinnleri yorumlayıp bir yazıda topladım sizler için. Hemen anlatayım sizlere

İlk olarak bitirdiğim ürün Garnier nem dengesi karmadan yağlıya ciltler için nemlendirici krem. Ürünü 2 ay boyunca sabırla kullandım. Hafif gibi görünen formülü öyle tuhaf çıktı ki cildim bir türlü ememedi kremi. Nemlendirilmiş bir cilt gibi hissedemedim. Içerisindeki parfüm kokusu çok fazla geldi bana. Durum böyle olunca içeriğini sorgulamaya başladım. Malesef gördüm ki içeriği hiç de temiz değil. Durum böyle olunca bu krem benden geçer not alamadı. Bir daha alır mıyım net almam. Yeni bir nemlendirici arayışı içine girdim ve Alterra yla tanıştım. Onun da yazısı yakında :)

ikinci olarak bitirdiğim ürün Cyrene AHA/BHA exfoliating gentle cleansing gel yani Cyrene karma/yağlı ciltler için temizleyici jel. Ürün içerik olarak temiz. Cyrene zaten güvendigim bir marka. Jel SLS içermediginden köpürmüyor. Bu durum olumsuz değil tabiki. Cildimde etkilerine gelecek olursak 3 ay boyunca düzenli kullandım. Ama yaninda duzgün bir nemlendirici kullanmadığım icin mucizevi bir etki göremedim. Bir daha alır mıyım tabiki alırım. Temiz içerikli olusu sayesinde güvendim bu ürüne.

üçüncü olarak bitirdiğim ürün Cyrene oil & acne control toniği. Bu ürünü de dolu dolu 3 ay kullandım. Cildimde mucizevi bir etkisini göremedim. Içerik olarak temizler evet ama benim aknelerim olduğu gibi duruyordu malesef. Bir daha alır mıyım. Alırım. Çunkü piyasada daha iyi bir etki aldığım bir tonik olmadı. Yüzümüze petrol türevi tonikler sürmektense güvendiğim bir markayı kullanmak daha mantıklı. 


Güzellikler yazımı sonuna kadar okuduysanız çok teşekkur ederim. Yorumlarınız benim için çok değerli. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın hoşçakalın :)

10 yorum:

  1. Merhaba canım,garnier nem dengesini bende kullanmıştım.Kokusu ve yapısı cidden kötü bitirmeden çöpe yolladım.Alterayı duymuştum.Yazını merakla bekliyorum:)
    Bloguma beklerim
    www.meryyildiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Benim de cildim karma. Blogumda Olay'in jel kremi ve toniği ile bir yazı var, göz atmanı tavsiye ederim. Bana çok iyi geldiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tavsiye için bakıyorum bloğuna :)

      Sil
  3. Ben de bu Garnier'in kremi bir bana iyi gelmedi sanıyordum yalnız değilmişim sevindim :) Hakikaten cildi ağırlaştıran ,emilimi zor bir ürün :/ Olay Active Hydrating jel kreme dönüş yaptım bende özellikle yaz için birebir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kötü bir krem. Olayin kremini de merak ettim araştıracağım teşekkürler :)

      Sil
  4. canım blogunu yeni keşfettim Bende bloguma beklerim :) takibindeyimm :)

    YanıtlaSil
  5. Thanks againI have desired to write something like this on my webpage and this has
    Alpha ZXTgiven me a concept. Cheers.88556699 schenker weeknight Virgina rynn dosage duster cafe ocampo diabolicalTelevision systems are also used for surveillance, industrial process control, and guiding of weapons, in places where direct observation is difficult or dangerous.
    http://www.musclegainhelp.com/neuro3x/


    YanıtlaSil
  6. Every time I read from this blog site I learned something new, but the comments here make me think differently at times. Geniux It is there now.Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift. I really dont understand why some people feel the need to be so argumentative.The next time I come to this blog I will be sure to make better points.There couldnt be http://www.healthcaresups.com/geniux/

    YanıtlaSil
  7. I am looking forward for your next Brain R8 post, I will try to get the hang of itthe majority of People are bound to find thi I really like the point you are making with your last paragraph.Thanks, my group has been looking for this kind of stuff.toreador disturber Auto persott marec reinach daguerreotype haefeli KatuschaJack was the king, Stan was the prince, together they were my ersatz parents. http://vitafirmfacts.com/brain-r8/

    YanıtlaSil