23 Mart 2015 Pazartesi

SHOW BY PASTEL ALLIK

Allık seçerken nelere dikkat etmeliyiz? 
Ten rengine uygun allık nasıl seçilir? 
Hangi cilde hangi allık?

Allık seçmeden önce işte size bir ipucu dudak renginize bakın. Evet dudak renginiz sizin doğal allık renginizdir. 

Piyasada çok çeşitli allıklar mevcut. Jel, toz, top, krem, sıkıştırılmış. 
Krem veya jel yapıda allıkları yağlı ciltler tercih edebilirler. 
Kuru ciltler sıkıştırılmış olanlari kullanmalılar.

Ben alışkanlıktan ve kullanım kolaylığından  sıkıştırılmış olanları kullanıyorum. 
Ayrıca hem mat hem simli allıkları tercih ediyorum. Benim renklerim genelde şeftali ve pembe tonları. 

Yaz ayları simli allıklar favorim. Bronz tende müthiş güzel durduğunu düşünüyorum. 

Buğday veya açık tenliyseniz şanslısınız daha bronzer havasında bir allık tercih edebilirsiniz. Pembe ve şeftali tonları size çok yakışacaktır. 

Eğer esmerseniz bronz ve altın tonları tercih etmelisiniz. Şeftali tonları da size yakışacaktır. Pembelerden mutlaka uzak durun. 

Dünya kadınlar günü indiriminden çokça uygun bir fiyata aldığım Show by Pastel allıktan bahsetmek istiyorum.
Sıkıştırılmış yapıda bir allık.  Bir tarafı simli bir tarafı mat. Yaz ayı da yaklaşmışken simli allıklar kullanabilirim. Pembe tonlarında bir allık. Bu serinin iki rengi bulunuyor biri açık biri koyu ton. Bendeki açık tonu. 
Daha çok az kullanmama rağmen benim gonlümü kazandı bile. Pigmentleri gayet yerinde. Size de tavsiye ederim :)




7 yorum:

  1. Canım blogunu takip ediyorum sende benim blogumu takip edersen çok çok sevirim bende çok yeniyim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunu blog kesif etkinliginden kesfettim ve takibe aldim bizim blogumuza da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun oldum hemen bakıyorum blogunuza :)

      Sil
  3. merhaba bloğunu yeni keşfettim takibe aldım bende beklerim canım

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Daha önce denemediğim bir ürün fakat renkleri çok hoşmuş <3 Bu arada bloğunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil