1 Mart 2015 Pazar

PASTEL SHEA BUTTER LİP BALM

Lila kutu alışverişimde hediye gelen lip balmı denedim. 

Shea yağı içeren vanilya ve orman meyvesi kokulu bu renkli lip balmı çok sevdim. 
Dudakları yumuşacık yapıyor. Üstelik öyle tatlı bir renk veriyor ki :)
Pürüzsüz ve pespembe dudaklara sahip oluyorsunuz. Ruja hiç gerek kalmıyor. 
İlk anda farketmemiştim ama kapağında bir de fırçası bulunuyor. Bu da sürmeyi çoook kolaylaştırıyor.
Çantama atıyorum ve istediğim yerde zahmetsizce sürüyorum.
Ruj formunda olmayan bu lip balmları hiç tercih etmezdim parmaklarla sürmek gerekiyordu ve o an elimi silecek bir şey bulmak zor oluyordu. Her zaman ruj formunda dudak nemlendiricilerini kullanırdım. Lila kutu benim önyargımı kırdı ve harika bir ürünle tanışmamı sağladı.
Lilakutudan hiç alışveriş yapmadıysanız bence bir göz atın derim :)









1 yorum:

  1. rengi çok güzel çok da doğal duruyor bakmalı bu ürüne çok güzel yazmışsın tatlım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil