9 Mart 2015 Pazartesi

NK HARDER NAILS

Tırnak sertleştirici ve güçlendirici bir baz bu. Sadece Gratislerde satılıyor. 
Sürekli ojelerle haşır neşir olduğum için gerek ojeden gerekse oje çıkarıcılardan dolayı tırnaklarımda sorunlar yaşıyorum. Ojenin altında tırnaklar hava alamadığı için sararıyor, kırılıyor ve kat kat soyuluyor. Bu ürünle tanışmam tamamen tesadüf. Kimsenin tavsiyesi üzerine anladım. Tabi bu anlattıklarım geçen sene yaşadıklarım. 1 yıldır kullanıyorum. Fakat bir süre önce hangi Gratis şubesine gittiysem bulamadım. Yerine muadil bir ürün gelecek dediler. Bende kendime Kalyon aldım. Tırnaklarımda soyulmalar, incelmeler ve tırnağın şekli bile değişti. Bu kalyon güçlendiricisinin bir işe yaradığı yok gerçekten. Kadınlar Günü alışverişi yaparken bir baktım rafta NK Harder Nails. Hemen kaptım sonuncuyu :) 

Günlerce ojeli bile kalsa tırnaklarınız asla sararmıyor, kırılmıyor, üstelik taş gibi sert oluyor. 
Bu ürün sayesinde tırnaklarımı dilediğim kadar uzatabilirim.

Herkese tavsiye ediyorum..



4 yorum:

  1. bende aynıyım kuzum çok çabuk kırılıyor ve uzamıyor en kısa zamanda denemeli bu ürünü emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim canım kullanmanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Bloğun hayırlı olsun. :) Ben de bekliyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bakacağım blogunuza :)

      Sil