31 Mart 2015 Salı

MART AYI BITENLER




Herkese merhaba :)
Ilk bitenler yazımı yazıyorum. Mart ayına kısmetmiş. Malum bugün 31 mart.
Haydi başlayalım.

  • Maybelline colossal go extreme benim bu zamana kadar kullandığım en iyi maskara sanırım. En kısa zamanda yenisini alacağım. Üstelik çok da bereketli çıktı uzun zaman kullandım. Topak oluşturmadan hem dolşekildeip hem tek tek ayıran hemde uzatan bir maskara düşünün...
  • Maybelline one by one volum maskara ise tek tek ayırma özelliği olan bir maskara. Bendeki yoğun siyah renk olanı. Gerçekten de vaadettiği gibi tek tek ayırıyor. Ama dolgunluk vermesi yeterli değil malesef. Bir daha alır mıyım alırım :)
  • Nivea T bölgesi temizleyici bantlar bilinen adıyla siyah nokta temizleme bantları. Duş sonrası kullanımı daha etkili. Yumuşamış ıslak cilde yapıştırarak 15dakika da kurtuluyorsunuz tabiki bir seferde değil. Haftada 1 gün düzenli kullanım önemli. Memnunum en yakın indirimde tekrar alacağım.
  • LILIBE makyaj pamukları kullandığım en iyilerinden. Rossmanndan almıştım. Yumuşacık ve en önemlisi üzerine döktüğünüz ürünü emmiyor. Ürün boşa gitmemiş oluyor. Top top üzerinde kalıyor pamuğun böylelikle daha az ürünle de işinizi halledebiliyorsunuz.
  • Nivea fresh natural roll-on deo malesef kıyafetlerimde kalıcı sarı lekeler bıraktı. Üstelik ıslak bir his veriyor. Hiç beğenemedim ancak sonuna geldiğimde durumu farketmem de cabası.
  • Elidor ışıldayan parlaklık express bakım spreyi de bereketli ürünler arasında. Uzun zaman oldu henüz bitti. Saçlara güzel bir ışıltı veriyor üstelik ağırlaştırmıyor da. Tabi diplere sıkmıyoruz. Kolay tarama sağlıyor ve müthiş güzel kokuyor. Bir daha alır mıyım piyasada daha iyileri olabilir :)
Benim bitenler yazım bu şekilde. Farklı farklı ürünler deneyimleyip sizlerle paylaşmak inanılmaz keyifli. Değerli yorumlarınızı eksik etmeyin hepinizi öpüyorum :)

5 yorum:

  1. Selam blogunuzu yeni gördüm ve hemen takip etiiiimm!! Bana da bekleriiim. Süpper konular var valla bak derim yhanii :D >> kisacasiherseyburada.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba blogunuzu yeni keşfettim takipteyim sizi de bloguma beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. First-class information it is without doubt. My teacher has been searching for this tips.Thank you for the smart critique.
    King Size Male Enhancement Me & my neighbour were preparing to do some research about that. We got a superior book on that matter from our local library and most books where not as influensive as your details. Im quite glad to see these data which I was searching for a long time.http://www.healthcaresdiscussion.com/king-size-male-enhancement/

    YanıtlaSil