7 Mart 2015 Cumartesi

GÜNLÜK CILT BAKIM RUTINIM

Yakında bu yazının bir de Haftalık Cilt Bakım Rutinim olanını yazacağım. 

Cilt temizliğimde kullandığım ürünlerin dermokozmetik olmasına özen gösteriyorum. Bunun sebebi problemli bir cildim olması.  Yağlı ve akneli bir cildim var sürekli bakım istiyor neyseki ben sabırlı bir insanım. Hiç üşenmeden her sabah akşam cilt bakımımı yapıyorum peki nasıl mı, hemen anlatayım :)

Lilakutu dan aldığım Cyrene ürünleri beni benden alan ürünler zaten:) Henüz 1 hafta oldu kullanalı uzman tavsiyesiyle almıştım. 1 haftada aknelerim azaldı.  Bir cildin yenilenmesi 28 gün sürüyor. 1 hafta da cok ayrıntılı yorum yapmak istemiyorum şu ana kadar memnunum gayet :)

Günlük rutin 3 aşamadan oluşuyor
  • Temizleme
  • Tonik
  • Nemlendirme

Temizleme: Cyrene AHA/BHA ecfoliating gentle cleansing jel
Gratisten aldığım yüz temizleme fırçasıyla nazikçe yüzüme masaj yaparak jeli köpürtüyorum. Yüzümüzü çizmemek için yavaşça yapmalıyız.

Tonik: Cyrene acne & oil control yüz bakım toniği
Bir makyaj pedine tonikten az miktarda döküp bütün yüzümü ve boyun bölgemi siliyorum.  Böylece nemlendirici için cildimi hazırlamış oluyorum. 

Nemlendirme: Garnier nem dengesi karmadan yağlıya ciltler için
Tüm yüzüme az bir miktar uyguluyorum. 

Gece yatmadan önceki bakımım bu. 

Sabah ki bakımımda ise güneş koruyucu krem kullanıyorum. 
Bunun sebebi AHA içeren ürünler acneler için soyucu ve birazcık ağır ürünler. Yüzümüzün hırpalanmaması ve güneşin zararlı ışınlarından uzak durması için mutlaka güneş koruyucu kullanmamız gerek. 

Ben koruyucu olarak bana hediye gelen Cyrene hydra protect sunscreen 30+spf kullanıyorum. 
Günlük nemlendiricimin üzerine uyguluyorum.

Tüm bu işlemleri sırasıyla uygularken her işlem arasında 15 dakika gibi bir bekleme süresi koyuyorum. Özellikle cildi temizledikten sonra cilt kendine gelsin diye bir süre beklememiz gerekiyor.

Kendinize çok iyi bakın :)




2 yorum:

  1. tatlım garnier kremden memnun musun?

    YanıtlaSil
  2. Çok memnun olduğum söylenemez aslında. Içindeki parfüm kokusu rahatsız edecek kadar fazla bu yüzden yüzümü nemlendirirken de cok temiz bir içeriği olmadığını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil