7 Mart 2015 Cumartesi

GEÇ GELEN SEVGİLİLER GÜNÜ ALIŞVERİŞİM

14 Şubat indirimi üzerine indirim tanımadım arkadaş :) Ama İstanbul'da olmadığım için çok ucuz atlattım. Koca bir indirimden bir jel eyeliner ve maskarayla ayrılacak biri değildim aslında.
Hemen alışverişimin ayrıntılarını vereyim.

  • Maybelline jel eyeliner (intense black)
  • loreal paris miss manga maskara (purple)
Hemen ilk üründen başlayalım. Eyeliner bi kere benim çokça bayıldığım bir şey. 
İlk olarak diplinerla başladım baktım olmuyor kalın oluyor her yere bulaşıyor beni saatlerce uğraştırıyor en son dayanamadım çöpe yolladım.
Sonra kalem eyeliner denedim iyiydi kolaydı fakat bir süre sonra ucu renk vermemeye başladı ki bu kalem eyelinerların temel sorunuydu malesef.
Ve son olarak bu jel eyelinerlara şans vermek istedim henüz denemedim ürünle ilgili yorumlarımı yapamıyorum malesef ama çok yakında kullanıp size ayrıntılı bir yazı yazacağım söz

Gelelim maskaramıza. İlk çıktığı andan beri Barbara Palvin in gözlerinden midir nedir bu maskara benim olmadı demiştim. Sonradan bir baktım renklendiler turkuvaz, lacivert, mor derken siyahı çok sıradan geldi bana.


Kahverengi gözlüyüm ve bir yerlerde okumuştum kahverengi gözlüler mor maskara kullanmalı diye. Hem ilgimi çekti hem de farklılık hoşuma gitti. Ve mor rengini kapıverdim.Malesef henüz denemeye fırsat bulamadım ama dediğim gibi en kısa zamanda ayrıntıları blogda olucak.




1 yorum:

  1. eyeliner için yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil