12 Mart 2015 Perşembe

GARNIER KUSURSUZ MAKYAJ TEMIZLEME SUYU

Herkese Günaydın
Instagram hesabımdan sizlere sormuştum. Makyaj temizleyici önerilerinizi beklemiştim. 
Tavsiyelerinizle aldığım bu makyaj temizleyicisini yeterince kullandım ve yorum yapabilecek kıvama geldim :)
Günün incelemesi Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 

Öncelikle lens kullandığım için göz makyajımı temizlemek benim için işkenceye dönüşebiliyordu. 
Çift fazlı göz makyajı temizleyicileri görüyordum hep. Ama onlarla ten makyajimı çıkaramazdım. Temizleme sütlerinin verdiği o yağli hissi hiç sevmeyen biriyim. Ayrı ayrı ürünler almak her defasında başkasını kullanmak bana çok zahmetli geldi. Tek bir ürün benim işime yarasın istiyordum. 

Kusursuz su gözlerimi hiç yakmadı. Makyaj gözlerimden kaydı gitti adeta. 
4 parça makyaj pedi bütün yüzümü silmeme yetiyor. Yağlı bir his bırakmıyor aksine temizlenmiş hissi veriyor.

Sonradan Cyrene temizleme jeliyle ve fırçayla yüzümü yıkadığımda fırçada hiç makyaj kalıntısı görmüyorum.
Bu makyajımı güzelce çıkardığının kanıtı :)

Hepinize tavsiye edebileceğim güzel bir ürün arkadaşlar :)






6 yorum:

  1. Güle güle kullanın, ben de Bioderma kullanıyorum şu an

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim biodermo da müthiş bir ürün :)

    YanıtlaSil
  3. merak ettiği bir ürün hala nasip olmadı kullanmak..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ,
    Bende kullanıyorum ve bende çok memnunum :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Beauty beybi tavsiye ediyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil