7 Mart 2015 Cumartesi

DÜNYA KADINLAR GÜNÜ ALIŞVERİŞİM

Herkese iyi akşamlar :)

İstanbul'a gelir gelmez Gratis, Rossmann, Watsons gezdim bakın oralarda neler buldum neler indirimdeymiş. Beraber göz atalım.


  • Bir saç boyası arayışı içerisindeydim. Koleston kullanıyordum normalde ama küllü olarak aldığım renkler saçlarımı kızılımsı yapıyordu. Artık kolestondan vazgeçme vakti gelmişti. Loreal mocha kahvesiyle saçlarımı bir güzel boyadım uzun saçlarıma gayet de yetti. Tabi daha bugün boyadığım için boya akıcak mı akmayacak mı bilemem ama saçlarım kolestona göre yumuşacık oldu. En net fark bu. :)
  • H&M ruj fırçası aldım daha net ve kusursuz bir ruj sürmek için :)
  • Arko nem soft touch el kremi bu sizin için :)
  • Rossmanndan kaş fırçası aldım üstelik çokça ucuza :)
  • Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu alışverişimin en güzel tercihi arasında :) Makyaj çıkarmak için güzel bir ürün arıyordum ve tavsiyeler sayesinde tanıştım yorumlar daha sonra gelecek.
  • Ve olmazsa olmaz makyaj pedleri
  • Wet n wild dan 2 oje biri bana biri size :)
  • Emily dudak kalemi çok merak ediyorum yakında uygulanmış hali blogda olucak
  • Vee rossmann Rival de Loop marka 201 ve 24 numara (24 numarada 3 tane) nude ruj aldım. Rival de loop marka rujlara kesinlikle şans verin derim ben bayıldım :)
  • Pastel Big n Black maskara biri bana biri size :)
  • Ta ta ta taaamm Wet n wild far paletleri üstelik 2 tane :) Comfort zone ve petal pusher en yakın zamanda makyajları ve ayrıntıları gelecek :)
  • Rival de loop kaş doldurmak için küçük bir far paleti buldum bakalım bakalım nasılmış
  • Son olarak da Show by  Pastel biri ışıltılı biri mat ikili allık rengine vuruldum diyebilirim








2 yorum:

  1. vay vay neler aldın sen böyle güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba cnm güzel günlerde kullan bu arada hayırlı olsun bloğun takibe aldım seni bende beklerim bloğuma

    YanıtlaSil