30 Mart 2015 Pazartesi

COSMETICA ALIŞVERİŞİM




Cosmetica sitesini ilk olarak instagramda görmüştüm. % 40 indirim var diye gördüğümde bir göz atmak istedim. Özellikle almak istediğim bir şey yoktu. Bir şey almaya da niyetim yoktu açıkçası. Ama gel gelelim indream bölümünde benim denemek istediğim aklımda kalmış ürünler vardı üstelik fiyatları da çok uygundu. Hemen siparis verdim. 2 günde siparişlerim elime ulaştı. Üstelik kargo ücreti bile ödemedim.
Kutuyu açtığımda beni en çok sevindiren şey 4 ürüne karşılık 5 deneme boy ürün göndermeleriydi. Üstelik benim saç bakım serumunu kullandığım ve memnun olduğum Urban Care göndermişler. Çok memnun oldum. Saç bakım maskesi, saç bakım kremi, şampuan vs vs. Denemek için sabırsızlanıyorum. 
Gelelim alışverişimde neler aldığıma :)

  • Loreal True Match concealer - 02 vanilla
  • Maybelline Colossal kajal extra black göz kalemi
  • Clean&Clear sivilce jeli
  • Garnier göz makyaj temizleyici express çift fazlı
Göz altımda morluk olmamasına rağmen kapatıcı aldım. Daha aydınlık görünmesinden zarar gelmez. Bir eksiklik gibi hissediyorum. Çünkü çevremde neredeyse herkes concealer kullanıyor. Bu konuda şanslıyım kabul :)

Bir blogger olarak Maybelline in colossal kajalını hala kullanmamış olmam utanç verici. Ihtiyacım olmamasına rağmen denemek amaçlı aldım. Özellikle extra black tercih ettim. Çünkü diğerinin renginin çok iyi olmadığını duymuştum. 

Clean&Clear sivilce jelini almamın sebebi çok indirimde olmasıydı. Zaten bir hızlı etkili akne jrli arıyordum. Güzellik uzmanı cosmed önermişti. Ama ben Clean&Clear a şans vermek istedim.

Son olarak Garnier ın express çift fazlı göz makyaj temizleyicisini aldım. Garnier kusursuz makyaj temizleyicisi malesef jel eyelinerı çıkaramıyor. Göz makyaj temizleyici ihtiyacım vardı en çok satılanlarda görünce bu ürünü de denemek istedim.

Ürünlerle ilgili ayrıntılı incelemelerimi blogdan sizlerle paylaşacağım. Instagram hesabımdan da paylaşımlarımı takip edebilirsiniz. Hesabım @melikenin_rehberi 




3 yorum:

  1. merhaba tatlm hepsi süper güzel günlerde bitenler yazısını görmek dileğiyle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım mart ayı için bitenler yazısı yazacağım yakında :)

      Sil
  2. It signifies something! Really useful blog.Black Label No Thank you!Thnx so much for this! I havent been this thrilled by a blog post for a long time! You have got it, whatever that means in blogging. Anyway, Youre definitely somebody that has something to say that people should hear. Keep up the outstanding work. Keep on inspiring the people!http://www.healthsupreviews.com/black-label-no/

    YanıtlaSil